Απόφυγε το κουτσομπολιό (αλλά διέδωσε αυτό που θες έξυπνα!)

– Επίλεξε σοφά σε ποιον θα το πεις.

«Το κίνητρο για κουτσομπολιό διαφέρει ανάμεσα στους ανθρώπους. Μπορεί να είναι απλή περιέργεια, ή η ανάγκη να γίνουν μέλος μιας κλίκας, ή ένας τρόπος να δείξουν πως ενδιαφέρονται για κάποιον» τονίζει η Γουέντι Μέικπις-Μπράουν. Διάλεξε προσεκτικά αυτούς με τους οποίους κουτσομπολεύεις. Οι άνθρωποι που προφανώς λαχταρούν το μελόδραμα και την έξαψη του κουτσομπολιού, γίνονται γρήγορα άνθρωποι ανάξιοι εμπιστοσύνης.

– Μην το πιστεύεις.

Πριν μεταφέρεις οποιαδήποτε πληροφορία, είναι σημαντικό να σιγουρευτείς ότι γνωρίζεις την πηγή απ’ όπου προήλθε. Ο ορισμός του κουτσομπολιού είναι ότι συνήθως εμπεριέχει λεπτομέρειες που είναι αναληθείς. Θυμήσου, επίσης, ότι οι πληροφορίες άλλων ανθρώπων θα είναι διαφορετικές από τις δικές σου και πως υπάρχει πάντα η πιθανότητα υπερβολής.

– Μην το παρακάνεις.

Το να διαδώσεις μία φήμη με σκοπό να προστατεύσεις, να προλάβεις, να αποφύγεις ή να διορθώσεις κάτι δεν απαγορεύεται. Όταν όμως κουτσομπολεύεις διαρκώς  προκαλώντας αναίτιες ανακατωσούρες, σύντομα η παρουσία σου θα γίνει δσάρεστη.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...