Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου: η αντιμετώπιση!



everethisto-entero
Η αντιμετώπιση για το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου δεν είναι μια απλή υπόθεση. Ωστόσο, όπως λέει η ειδικός, ο συνδυασμός των επόμενων 7 συνηθειών στην καθημερινότητά σου μπορεί πραγματικά να σε ανακουφίσει σημαντικά από τα συμπτώματα.

Το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου ή αλλιώς σπαστική κολίτιδα είναι η πιο κοινή νόσος του γαστρεντερικού συστήματος που ταλαιπωρεί το 15-20% του ελληνικού πληθυσμού και ιδιαίτερα τους νέους και τις γυναίκες. «Τα βασικά του συμπτώματα είναι ο χρόνιος πόνος στην κοιλιά ( ο εντοπισμός του πόνου και η ένταση ποικίλουν), οι διαταραχές στην εντερική λειτουργία (ο ασθενής πάσχει από δυσκοιλιότητα, διάρροια ή εναλλαγή των δύο συμπτωμάτων), η ναυτία, η δυσπεψία, το φούσκωμα και τα αέρια» λέει η Barbara Bradley Bolen, Ph.D, μέλος της Αμερικανικής Γαστρεντερολογικής Εταιρείας.

Η αντιμετώπιση για το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου σε 7 βήματα

  • Πάρε ένα προβιοτικό συμπλήρωμα

Η έκφραση «μία από τις καλύτερες διατροφικές ανακαλύψεις όλων των εποχών» συνοψίζει τη σημασία των προβιοτικών στην αντιμετώπιση για το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου, αφού τα λεγόμενα ‘φιλικά’ τους βακτήρια βοηθούν στην εξισορρόπηση της χλωρίδας του εντέρου. Το καλύτερο είναι ότι δεν φαίνεται να έχουν καμία αρνητική επίπτωση, οπότε αξίζει τον κόπο να τα δοκιμάσεις. Η καλλιέργεια βακτηρίων με τη μεγαλύτερη επιστημονική έρευνα μέχρι σήμερα είναι η  Bifidobacterium infantis. Προτού το αγοράσεις, όμως, ζήτα την έγκριση του γιατρού σου.

  • Πιες ένα καταπραϋντικό τσάι από βότανα

Ένα φλιτζάνι τσάι ή ένα ζεστό ρόφημα από βότανα θα σε βοηθήσει σημαντικά στην αντιμετώπιση για το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου και θα σου χαρίζει την ψυχολογική ανακούφιση που τόσο χρειάζεσαι. Άλλωστε, δεν είναι νέο δεδομένο ότι ορισμένα βότανα περιέχουν συστατικά που διευκολύνουν την πέψη. Τα βότανα με τα μεγαλύτερα οφέλη στην αντιμετώπιση για το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου είναι το χαμομήλι, ο μάραθος και  η μέντα.

  • Κράτησε ένα ημερολόγιο διατροφής

Το ημερολόγιο διατροφής είναι ένας απλός τρόπος για να εντοπίσεις πιο «επιστημονικά» τα πιθανά αίτια που πυροδοτούν το σύνδρομο ευερέθιστου εντερου. Γράφοντας όλες τις τροφές που καταναλώνεις και σημειώνοντας άλλους εξωτερικούς παράγοντες, μπορείς να ταυτοποιήσεις κάποια μοτίβα που, υπό άλλες συνθήκες, θα παρέβλεπες.

Τελικά, οι φυτικές ίνες βοηθούν την αντιμετώπιση για το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου ή κάνουν τα συμπτώματα χειρότερα;

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο