6 κανόνες για να πετύχει η δίαιτα σίγουρα!



na-peyxei-i-diaita
Αν αυτή τη φορά θες οπωσδήποτε να πετύχει η δίαιτα, ίσως θα πρέπει να δώσεις λιγότερη σημασία στο αποτέλεσμα και πολύ περισσότερη στο πως θα φτάσεις εκεί!  Αν θέλεις να αδυνατίσεις και δεν τα κατεφέρνεις, τότε μάλλον κάτι κάνεις λάθος. Διάβασε με προσοχή παρακάτω και διόρθωσε τις συνήθειες που ίσως σε κρατάνε μακριά από τη σωστή ένδειξη στη ζυγαριά.

1.      Επίλεξε τη σωστή δίαιτα.

Πόσες φορές επέλεξες μια δίαιτα μόνο και μόνο επειδή είχε αποτέλεσμα σε μια φίλη ή επειδή άλλαξε το σώμα κάποιας επώνυμης κυρίας; Μια δίαιτα μπορεί να είναι τέλεια για κάποιον άλλον που – αν το ψάξεις – έχει εντελώς διαφορετικές ανάγκες, τρόπο ζωής και διατροφικές προτιμήσεις.

Αντί αυτού, απευθύνσου σε έναν ειδικό διαιτολόγο ή ενδοκρινολόγο, ο οποίος θα πάρει το ιστορικό σου και με βάση τις ιδιαιτερότητες της υγείας σου, τον τρόπο ζωής σου, αλλά και τις γευστικές σου προτιμήσεις θα φτιάξει το διατροφικό πλάνο που θα σε βοηθήσει να χάσεις για πάντα τα κιλά που θες.

 Αλήθεια, ξέρεις να κάνεις δίαιτα; Κάνε αυτό το τεστ!

2.      Θέσε ρεαλιστικούς στόχους. 

Στην αρχή ενός προγράμματος διατροφής, το άτομο που κάνει δίαιτα είναι συνήθως γεμάτο κίνητρα και ενθουσιασμό και είναι ακριβώς σε αυτή τη φάση που θέτει μη ρεαλιστικούς στόχους για την απώλεια βάρους. Ωστόσο, είναι μάλλον απίθανο να πετύχει η δίαιτα όταν οι προσδοκίες δεν είναι ρεαλιστικές. Αντίθετα, σταδιακά οι μη ρεαλιστικοί στόχοι μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση βάρους, αφού η έλλειψη προόδου κάνει το άτομο να χάνει το αρχικό κίνητρο.

Γι’ αυτό, πάρε λίγο χρόνο για να σκεφτείς ποιοι είναι οι βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι σου. Θυμήσου ότι τα μικρά, εφικτά βήματα στην πορεία των μεγάλων στόχων όχι μόνο αποτελούν τη συνταγή για τη σταδιακή επιτυχία, αλλά σε βοηθούν να διατηρήσεις το κίνητρό σου καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας απώλειας βάρους.

3.      Μη χρησιμοποιείς την «έλλειψη χρόνου» ως δικαιολογία.

Ένα από τα πιο κοινά εμπόδια στο αδυνάτισμα είναι η πεποίθηση ότι δεν διαθέτεις αρκετό χρόνο. Μελέτη βρήκε ότι το 41% των γυναικών ανέφεραν την «έλλειψη χρόνου» ως την αιτία για μια μη ισορροπημένη διατροφή, ενώ το 73% των γυναικών υποστήριξαν ότι δεν ασκούνται επειδή δεν έχουν χρόνο. Με λίγα λόγια, αν θέλεις πράγματι να πετύχει η δίαιτα και να χάσεις βάρος πρέπει να βρεις τον απαραίτητο χρόνο για περισσότερες υγιείς δραστηριότητες.

Αντί να τα παρατήσεις, λοιπόν, αγόρασε ένα παλιομοδίτικο χάρτινο ημερολόγιο, βρες μικρά ‘παραθυράκια’ χρόνου που δεν χρησιμοποιείς για απολύτως απαραίτητα πράγματα και προγραμμάτισε σε αυτά υγιεινά γεύματα και σωματική άσκηση. Σημείωσε τί πρόκειται να κάνεις κι έπειτα προγραμμάτισε οτιδήποτε άλλο με βάση αυτών. Μη διστάσεις να αλλάξεις προτεραιότητες ή να ζητήσεις βοήθεια μέχρι να έχεις τον απαραίτητο χρόνο για να θέσεις τον υγιεινό τρόπο ζωής ως πρώτο στόχο στη λίστα σου.

Δες ακόμα τι δεν πρέπει να υποτιμάς, αλλά και τι να μην υπερτιμάς όταν κάνεις δίαιτα…

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο