18 μυστικά επιτυχίας για όλες τις δίαιτες!



 mistika gia diaites

Δοκιμάσαμε πολλά για να καταλήξουμε στο ότι αυτά είναι τα καλύτερα μυστικά επιτυχίας για όλες τις δίαιτες. Όποια δίαιτα κι αν κάνεις, όποιο πρόγραμμα απώλειας βάρους κι αν ακολουθείς, ακολούθησε αυτές τις συμβουλές και τα καλά αποτελέσματα είναι εγγυημένα. Έτοιμη;

Τα βασικά μυστικά επιτυχίας για όλες τις δίαιτες

  • Φρόντισε να καταναλώνεις 3-5 γεύματα και μην ξεπερνάς τις 1500 θερμίδες την ημέρα. Επιπλέον, καλό είναι να καταναλώνεις τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών, καθώς -εκτός από γρήγορο κορεσμό- σου προσφέρουν βιταμίνες και φυτικές ίνες.
  • Απόφυγε το ζωικό βούτυρο. Αν δεν μπορείς να χρησιμοποιείς μόνο ελαιόλαδο, προτίμησε φυτικές μαργαρίνες, που περιέχουν μόνο 3% ζωικό λίπος.
  • Πρόσθεσε περισσότερα υγιεινά λιπαρά στη δίαιτά σου. Που θα τα βρεις; Στα καρύδια, στο σουσάμι, στο αβοκάντο, στο ελαιόλαδο. Για να μην παρεξηγηθούμε, δε λέμε να τρως απεριόριστες ποσότητες από αυτά, αλλά να επιλέγεις αυτές τις πηγές λιπαρών από αυτές της ζωικής προέλευσης.
  • Αντικατέστησε τα κανονικά αναψυκτικά με αυτά με λίγες ή μηδενικές θερμίδες. Βέβαια, δεν χρειάζεται να το παρακάνεις στην κατανάλωση. Το ιδανικότερο θα ήταν να πίνεις καθημερινά πολύ νερό (τουλάχιστον 2 λίτρα), αφεψήματα (ζεστά ή κρύα) και φυσικούς χυμούς (με μέτρο).
  • Προτίμησε τα λευκά κρέατα. Περιέχουν λιγότερο λίπος από τα κόκκινα κρεατικά. Ακόμα και στο κοτόπουλο και τη γαλοπούλα προτίμησε το στήθος.
  • Πες ναι στα προϊόντα ολικής άλεσης. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β και βέβαια φυτικών ινών. Οι επιλογές σου είναι πολλές: άγριο ρύζι, βρώμη, κριθάρι, δημητριακά πρωινού, κ.ά.
  • Μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου. Όχι, δεν αναφερόμαστε στο αγγλικό πρωινό με τα λουκάνικα και το μπέικον. Το δικό σου πρωινό πρέπει να είναι πιο φτωχό σε λιπαρά και να περιέχει άπαχες πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες. Έτσι, θα παίρνεις την ενέργεια που χρειάζεσαι από τις καλύτερες πηγές. Ενδεικτικά, αναφέρουμε τα άπαχα γαλακτοκομικά, τη γαλοπούλα, το μαύρο ψωμί, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα φρούτα και το πράσινο τσάι στις καλές επιλογές για το πρωινό.
    • Πες όχι στο σάντουιτς για μεσημεριανό. Αν το ετοιμάζεις εσύ από το σπίτι και χρησηιμοποιείς ψωμί ολικής άλεσης, πολλά λαχανικά και από μία φέτα άπαχο τυρί ή τυρί κότατζ και γαλοπούλα, μπορεί να αποτελεί το μεσημεριανό σου κάποιες ημέρες την εβδομάδα. Ιδανικά, το μεσημέρι πρέπει να τρως μαγειρεμένο σπιτικό φαγητό σε κανονική μερίδα και να αποφεύγεις το ψωμί.
Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο