Τρέξιμο: ξεκίνα τώρα να καις & να σμιλεύεις! 3 προγράμματα



treksimo
Το τρέξιμο είναι το πιο διαχρονικό trend στην άσκηση. Διασκεδαστικό, οικονομικό και απόλυτα αποτελεσματικό, αφού γυμνάζει όλο το σώμα. Ωστόσο, αν θες να δεις διαφορά στο σώμα σου δεν αρκεί να φορέσεις ένα ζευγάρι παπούτσια και να αρχίσεις να τρέχεις. Υπάρχουν προγράμματα και ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να γίνεις μία εξαιρετική δρομέας και κυρίως καλλίγραμμη!

Διάλεξε ένα από τα 3 σούπερ προγράμματα για τρέξιμο που σου προτείνουμε, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου κάθε φορά.

Αν έχεις 20 λεπτά για τρέξιμο

  • 5 λεπτά:    Κάνε προθέρμανση με τρέξιμο σε πολύ μικρή ταχύτητα.
  • 10 λεπτά:   Αύξησε την ένταση –επιταχύνοντας ή ανεβαίνοντας ανηφόρα– στο υψηλότερο επίπεδο που μπορείς να διατηρήσεις επί 10 λεπτά (όχι στο μάξιμουμ, αλλά σχετικά δύσκολο). Πρέπει να μπορείς να λες μερικές λέξεις ανάμεσα στις αναπνοές.
  • 5 λεπτά:    Κάνε αποθεραπεία με τρέξιμο σε μικρή ταχύτητα και μερικές ασκήσεις stretching.

Ακόλουθησε ένα από τα δύο επόμενα προγράμματα έχεις διαθέτεις 40 λεπτά ή μία ώρα.

Επόμενες Σελίδες: 1 2 3

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο