Διώξε το λίπος από την κοιλιά με 9 ασκήσεις!



lipos-koilia-9-askiseis

Διώξε το λίπος από την κοιλιά με αυτές τις ασκήσεις που στοχεύουν στους σπλαχνικούς μυς. Έτσι θα τονωθούν οι κοιλιακοί σου και θα σου χαρίζουν επίπεδο στομάχι. Κάνε δύο σετ ασκήσεων από αυτό το 20λεπτο πρόγραμμα δύο φορές την εβδομάδα και διώξε το λίπος από την κοιλιά και τα παχάκια σε χρόνο μηδέν.

ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΕΣ

Κάθισμα με στροφή κορμούkathisma-me-strofi-kormou

  • Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των γοφών, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και τους αγκώνες σε γωνία 90 μοιρών με τους γοφούς.
  • Κάνε μπροστινό κάθισμα με το δεξί πόδι και στρίψε τον κορμό και τα χέρια προς τα δεξιά.
  • Στρίψε πάλι πίσω στο κέντρο ενώ σπρώχνεις το δεξί πόδι για να επιστρέψεις στην αρχική θέση.
  • Κάνε 16 επαναλήψεις, εναλλάσσοντας τις πλευρές.

Βήμα με αναπήδησηvima-me-anapidisi

  • Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των γοφών, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και τα χέρια στους γοφούς.
  • Κάνε ένα βήμα με το δεξί πόδι, έπειτα σήκωσε το αριστερό γόνατο στο ύψος των γοφών ενώ αναπηδάς στο δεξί πόδι.
  • Προσγειώσου και στα δύο πόδια.
  • Κάνε 16 επαναλήψεις, εναλλάσσοντας τις πλευρές.

Σφαιροβόλοςsfairovolos

  • Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των γοφών, τον δεξί αγκώνα λυγισμένο δίπλα στο αυτί και το αριστερό χέρι τεντωμένο στο ύψος του ώμου.
  • Κάνε κάθισμα στο δεξί πόδι στρέφοντας τον κορμό προς τα δεξιά.
  • Σπρώξε το δεξί πόδι για να βρεθείς σε όρθια θέση ενώ στρίβεις αριστερά.
  • Τέντωσε το δεξί χέρι διαγώνια (σαν να ρίχνεις σφαίρα).
  • Κάνε 16 επαναλήψεις, εναλλάσσοντας τις πλευρές.
Επόμενες Σελίδες: 1 2 3

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο