define('WP_AUTO_UPDATE_CORE', false);// This setting was defined by WordPress Toolkit to prevent WordPress auto-updates. Do not change it to avoid conflicts with the WordPress Toolkit auto-updates feature. Η καλή υγεία σε 4 μικρές κινήσεις για κάθε μέρα! - Loveyou

Η καλή υγεία σε 4 μικρές κινήσεις για κάθε μέρα!



kali-ygeia
Η καλή υγεία, όπως και η διάθεση και η ενεργητικότητα δεν απαιτούν μεγάλες θυσίες. Ίσως κάποιες φορές μας βολεύει να πιστεύουμε το αντίθετο, γιατί δεν μπορούμε να παραδεχτούμε ότι τελικά δεν προσπαθούμε σχεδόν καθόλου γι’ αυτή. Οι 4 απλές κινήσεις που περιγράφονται παρακάτω είναι μια καλή αρχή. Άρχισε να τις εφαρμόζεις από σήμερα.

Κάνε σιέστα!

Έστω και μερικά λεπτά ξεκούραση ή “κατέβασμα του γενικού” στη μέση μιας κουραστικής μέρας μπορεί να προσφέρει ενέργεια και τόνωση στον οργανισμό σου.
Η κίνηση για καλή υγεία: Μετά το μεσημεριανό φαγητό ξάπλωσε και κλείσε για μερικά λεπτά τα μάτια σου. Αν είσαι στη δουλειά, προσπάθησε να ξεκλέψεις πέντε λεπτά, τεντώσε τα πόδια σου και με κλειστά μάτια πάρε μερικές βαθιές αναπνοές. Προσπάθησε να αδειάσεις το μυαλό σου από σκέψεις και υποχρεώσεις και οραματίσου κάτι που σε ξεκουράζει και σε χαλαρώνει, π.χ. ότι περπατάς στην παραλία ή κάνεις μια βόλτα στην εξοχή.

Βάλε κίνηση στην καθημερινότητά σου
Η κίνηση είναι ζωή, ενέργεια, ευεξία και υγεία. Και η έλλειψη χρόνου (ή χρημάτων) δεν είναι πια δικαιολογία! Αρκούν μερικά λεπτά ζωηρής κίνησης την ημέρα για να απολαύσεις τα αποτελέσματα που θα κάνουν καλό στο σώμα και τη διάθεσή σου.
Η κίνηση για καλή υγεία: Βάλε πρόγραμμα να περπατάς ζωηρά για δέκα λεπτά κάθε μέρα (και πρόσθεσε μερικά λεπτά ακόμη τις μέρες που έχεις περισσότερο χρόνο), όταν βρεις την ευκαιρία χορέψε το αγαπημένο σου τραγούδι, παίξτε με τα παιδιά σου και πήγαινε μια μακρινή βόλτα το σκύλο σου. Αν έχεις χρόνο αλλά σου λείπουν τα χρήματα, ρώτησε για προγράμματα άσκησης στο δήμο σου. Πολλοί δήμοι κάνουν μαθήματα γιόγκα, πιλάτες ή αεροβικής με μηδενικό ή ελάχιστο κόστος.

Αστραφτερό χαμόγελο!
Ένα όμορφο χαμόγελο δεν είναι μόνο θέμα εμφάνισης αλλά και καλής υγείας.
Η κίνηση για καλή υγεία: Δεν αρκεί να βουρτσίζεις τα δόντια σου. Χρησιμοποίησε κάθε βράδυ οδοντικό νήμα ή μεσοδόντια βουρτσάκια που καθαρίζουν ανάμεσα στα δόντια. Η χρήση του νήματος βοηθά στην απομάκρυνση των υπολειμμάτων των τροφών και εμποδίζει το σχηματισμό της βακτηριακής πλάκας. Έτσι, έχεις πιο γερά δόντια, χωρίς πλάκα και προβλήματα ουλίτιδας αλλά και…

Η καλή υγεία των δοντιών προλαμβάνει τις καρδιοπάθειες; Και όχι μόνο!

Ένα ποτήρι νερό κάθε πρωί!
Και μερικά ακόμη μέσα στην ημέρα, θα σου εξασφαλίσουν καλή υγεία και λαμπερό δέρμα! Οχτώ με δέκα ποτήρια νερό την ημέρα αποτοξινώνουν τον οργανισμό και βοηθούν στην ομαλή του λειτουργία.
Η κίνηση για καλή υγεία: Το πρωί, πριν τον καφέ σου ή οτιδήποτε άλλο, πιες ένα ποτήρι νερό βρύσης μέσα στο οποίο θα έχεις στύψει μερικές σταγόνες λεμονιού. Αν υποφέρεις από δυσκοιλιότητα, μπορείς να δοκιμάσεις το εξής κόλπο: Τρύπησε με το πιρούνι 2-3 αποξηραμένα δαμάσκηνα και άφησέ τα από το βράδυ να μουλιάζουν μέσα σε ένα ποτήρι νερό. Το πρωί πιες το νερό νηστική (ιδανικά φάε και τα δαμάσκηνα!).


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο