Μάθε το παιδί να τρώει φρούτα και λαχανικά!



to-paidi-na-troei-frouta-laxanika
Έχει γίνει στόχος σου να μάθει το παιδί να τρώει φρούτα και λαχανικά; Προκλητική κατάσταση για μία νέα μητέρα. Εμείς σου έχουμε σε «σκονάκι» 10 τρόπους που αξίζει να δοκιμάσεις!

1. Θες το παιδί να τρώει φρούτα και λαχανικά; Κάνε το υγιεινό φαγητό παιχνίδι. Ζήτησε τη βοήθεια του παιδιού για να φτιάξετε φατσούλες χρησιμοποιώντας τα φρούτα και τα λαχανικά που έχεις στο ψυγείο: αγγουράκι, τομάτα, τριμμένο καρότο, ροδέλες ελιάς, φέτες μπανάνας, σταφίδες, φέτες μήλου ή ροδάκινου – όλα τους μπορεί να φτιάξουν εκπληκτικά δημιουργήματα που θα απολαύσει το μικρό σου.

2. Φτιάξε χυμούς ή σπιτικές γρανίτες χρησιμοποιώντας πολτοποιημένα φρέσκα φρούτα μαζί με ελάχιστη ζάχαρη.

3. Πρόσφερέ του μιλκσέικ με βάση το γιαούρτι ή το γάλα (ή το παγωτό!) και πρόσθεσε φρέσκα φρούτα.

4. Ένας τρόπος ώστε το παιδί να τρώει φρούτα και λαχανικά είναι να τα προσθέτεις σε ψημένες τροφές: αποξηραμένα φρούτα σε κρέας κατσαρόλας ή πολτοποίησε με το μπαστούνι τα λαχανικά στη σούπα προτού προσθέσεις το ζυμαρικό ή το ρυζάκι.

5. Αν το μικρό σου αγαπάει το γιαούρτι, κόψε ραβδάκια φρούτων για να χρησιμοποιήσει αντί για κουτάλι!

6. Τα λαχανικά μπορεί να του φανούν πολύ νόστιμα σε …κεφτεδάκια. Πολτοποίησε τα, ανακάτεψε τα με λίγο αλεύρι και τυρί, πλάσε τα σε μπαλίτσες και ψήσ’ τα στο φούρνο. Μπορείς να τα σερβίρεις μόνο τους ή μέσα σε πιτούλες για σουβλάκι.

7. Τα λαχανικά επίσης γίνονται πολύ ωραίες σάλτσες για μακαρόνια (κι αυτά μάλλον τα αγαπάει πολύ το παιδί). Πρόσθεσε στη σάλτσα ντομάτα πιπεριές, κολοκυθάκια, μελιτζάνες και ότι άλλο μπορείς να σκεφτείς. Πολτοποίησε τη σάλτσα σου πριν τη βάλεις πάνω στα μακαρόνια.

8. Φτιάξε ντιπ λαχανικών και πρόσφερέ του τα με πατατάκια ψητά στο φούρνο που θα φτιάξεις μόνη σου.

9. Τα κέικ είναι ένας τρόπος για να κάνεις το παιδί να τρώει φρούτα και λαχανικά. Χρησιμοποίησε τα ως πολτό, χυμό ή κομματάκια στο μείγμα σου.

10. Γίνε το παράδειγμα. Αν θες το παιδί να τρώει φρούτα και λαχανικά, τρώγε τα πρώτη εσύ. Και κυρίως δείξε ότι το απολαμβάνεις. Για παράδειγμα, αρνήσου να φας ένα παγωτό ή ένα μπισκότο επισημαίνοντας ότι προτιμάς τις φρέσκες φράουλες ή ένα ζουμερό μανταρίνι. Επίσης, θυμήσουν ότι τα παιδιά δεν είναι ποτέ πολύ μικρά για να ακούνε και να μαθαίνουν για τη σημασία της υγιεινής διατροφής. «Ρουφάνε» κάθε πληροφορία, ακόμα κι όταν …σφυρίζουν δήθεν αδιάφορα.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο