Πιλάτες: θες να μάθεις περισσότερα;



pilates
Το πιλάτες έχει αποδείξει ότι δεν είναι μια μόδα που θα περνούσε. Οι γυναίκες που το εμπιστεύονται και δηλώνουν φανατικές πολλαπλασιάζονται. Μάθε κάποια πράγματα περισσότερα για το πιλάτες πριν κλείσεις ραντεβού για το πρώτο σου – συνήθως δοκιμαστικο – μάθημα.

τι είναι το πιλάτες

Είναι άσκηση που δίνει έμφαση στην ισορροπημένη ανάπτυξη του σώματος μέσω της ενδυνάμωσης του μέσου κορμού, της αύξησης της ευελιξίας και της επίγνωσης των κινήσεων, προκειμένου να επιτευχθεί η σωστή, γεμάτη χάρη κίνηση του σώματος.

Οι έξι βασικές αρχές του είναι: εστίαση, έλεγχος, ροή, αναπνοή, ακρίβεια και συγκέντρωση. Εστιάζει περισσότερο στην ποιότητα παρά στην ποσότητα και θα ανακαλύψεις ότι, αντίθετα με άλλα συστήματα εκγύμνασης, οι ασκήσεις πιλάτες δεν περιλαμβάνουν πολλές επαναλήψεις σε κάθε κίνηση. Η εκτέλεση των ασκήσεων ολοκληρωμένα, με πλήρη προσοχή και ακρίβεια, δίνει αξιοσημείωτα αποτελέσματα σε μικρότερο χρονικό διάστημα απ’ ό,τι φαντάζεσαι.

είναι καρδιαναπνευστική άσκηση;

Εάν φτάσεις σε ένα προχωρημένο επίπεδο και μπορείς να κάνεις γρήγορες εναλλαγές μεταξύ των ασκήσεων, τότε επιτυγχάνεται αύξηση των καρδιακών παλμών, οπότε η άσκηση γίνεται αεροβική.

μπορώ να χάσω βάρος κάνοντας πιλάτες;

Κάνοντας Πιλάτες επιτυγχάνεται η σύσφιγξη των μυών και το χάσιμο των πόντων γύρω από το στομάχι, τους γλουτούς και τους μηρούς. Σε συνδυασμό με προσεγμένη διατροφή, με τη μέθοδο αποκτάς λεπτότερη σιλουέτα.

μπορώ να το συνδυάσω με άλλο είδος άσκησης;

Ναι. Δεν υπάρχει περιορισμός που να εμποδίζει κάποιον που ασκείται με αυτό να ασχοληθεί και με άλλο σπορ.

πώς μπορώ να ξέρω ότι κάνω “πραγματικό” πιλάτες;

Δεν αρκεί να σου το… δηλώσουν ως τέτοιο, αλλά πρέπει να υπάρχουν οι συγκεκριμένες προϋποθέσεις και οι εκπαιδευτές που γνωρίζουν καλά τη δουλειά τους. Δεν είναι ντροπή να ζητήσεις να δεις τις βεβαιώσεις σπουδών. Ένας εκπαιδευτής πιλάτες πρέπει να είναι καταρτισμένος σε όλες τις πτυχές της μεθόδου, όπως το mat work (ασκήσεις στο έδαφος), τα όργανα reformer, cadillac, wuda chair και barel και σε όλα τα επίπεδα: αρχάριων, μέσων και προχωρημένων (που είναι μόνο για πολύ προχωρημένους ασκούμενους, όπως οι χορευτές). Άλλα σημεία που πρέπει να προσέξεις προτού προχωρήσεις είναι αν υπάρχουν στο χώρο όλα ή τα περισσότερα όργανα της μεθόδου. Εάν δεν υπάρχουν και σου προτείνουν να εκτελείς μόνο ασκήσεις εδάφους, είναι σαν να κάνεις αεροβική μόνο με κοιλιακούς!

τι ρούχα πρέπει να φοράω;

Δεν είναι απαραίτητο να αγοράσεις ειδικά ρούχα για πιλάτες. Απλώς φρόντισε να είναι ραμμένα από μαλακά υφάσματα από φυσικές ίνες, ώστε το δέρμα σου να αναπνέει, και να αγκαλιάζουν το σώμα σου χωρίς να το σφίγγουν –απόφυγε ιδίως τα πολύ εφαρμοστά κολάν που μπορεί να σε κόβουν στην κοιλιά–, ώστε να εκτελείς άνετα τις κινήσεις.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο