Θες προαγωγή και αύξηση; Κάνε δικούς σου 9 κανόνες



proagogi-afksisi
Ακόμα και σε περιόδους κρίσης κάποιοι παίρνουν προαγωγή και αύξηση. Αν θες να θέσεις σοβαρή υποψηφιότητα πρέπει να εντυπωσιάσεις τόσο το αφεντικό σου, όσο και τους συναδέλφους σου.

Αυτές οι 9 συμβουλές μπορούν να σε οδηγήσουν γρηγορότερα σε προαγωγή και αύξηση. Και δεν είναι και τόσο δύσκολο να τις ακολουθήσεις.

  • Τήρησε το εργασιακό «πρωτόκολλο»

Οι καλοί τρόποι θα σε βοηθήσουν να κάνεις καλή εντύπωση στο αφεντικό σου και στους συναδέλφους σου. Το «πρωτόκολλο» του γραφείου περιλαμβάνει από τη σωστή χρήση των email μέχρι το να γνωρίζεις πότε, πού και πώς να χρησιμοποιείς το κινητό σου στη δουλειά.

  • Ανάλαβε τις ευθύνες για τα λάθη σου

Όταν σφάλλεις στον χώρο της δουλειάς – και όλοι κάποτε κάνουν λάθος – αντιμετώπισε την κατάσταση κατά πρόσωπο. Αντί να αγνοήσεις το λάθος σου και να κατηγορήσεις τους άλλους ανάλαβε την ευθύνη και σκέψου μια λύση για να το διορθώσεις. Μπορεί το αφεντικό σου να μην χαρεί ιδιαίτερα με την κατάσταση, αλλά σίγουρα θα σκεφτεί ότι αξίζει προαγωγή και αύξηση κάποιος που αναλαμβάνει τις ευθύνες του και μπορεί να δώσει λύσεις.

  • Μάθε πότε πρέπει να παίρνεις αναρρωτική άδεια

Πιστεύεις ότι το να πας στη δουλειά άρρωστη, αντί να μείνεις σπίτι θα εντυπωσιάσει το αφεντικό σου; Κάθε λογικός εργοδότης γνωρίζει ότι ένας άρρωστος υπάλληλος όχι μόνο δεν είναι παραγωγικός αλλά μπορεί να κολλήσει όλο το γραφείο ζημιώνοντας ακόμα περισσότερο την παραγωγικότητα. Όταν είναι απαραίτητο, ειδοποίησε ότι δεν θα πας στη δουλειά λόγω ασθένειας.

  • Βγες μπροστά σε στιγμές δυσκολίας

Όταν συμβαίνει κάτι απρόβλεπτο στη δουλειά, ποιος πιστεύεις ότι θα κάνει καλύτερη εντύπωση στο αφεντικό σου: ένας υπάλληλος που σταυρώνει τα χέρια και μένει άπραγος ή αυτός που λαμβάνει δράση; Σωστά μάντεψες, εννοείται πως αυτός που αντιμετωπίζει την κρίση γρήγορα και αποτελεσματικά είναι ο αμέσος επόμενος υποψήφιος για προαγωγή και αύξηση.

  • Μάθε ποια θέματα είναι προτιμότερο να μην συζητάς

Εντάξει, μπορεί το να αποφεύγεις ορισμένα θέματα στη δουλειά να μην σε βοηθάνε απαραίτητα να κάνεις καλή εντύπωση αλλά σίγουρα σε γλυτώνουν από μπερδέματα. Ακατάλληλα θέματα για τον χώρο της δουλειάς είναι: πολιτικά, θρησκευτικά, προσωπικά και ιατρικά.

  • Διαχειρίσου τον χρόνο σου έξυπνα

Η ικανότητά σου να φέρνεις εις πέρας τα project στην ώρα τους θα σε βοηθήσει να κάνεις καλή εντύπωση στο αφεντικό με την προϋπόθεση ότι δίνεις δείγμα σωστής διαχείρισης του χρόνου σου. Για παράδειγμα, όταν παραδίδεις μια δουλειά εντός της προθεσμίας, ή ακόμα και νωρίτερα.

  • Ντύσου κατάλληλα

Κάνε καλή εντύπωση στη δουλειά επιλέγοντας το σωστό ντύσιμο, δηλαδή φορώντας ρούχα που ταιριάζουν στον «ρόλο» σου. Με λίγα λόγια, αν φιλοδοξείς να πάρεις προαγωγή και αύξηση και μια μέρα να ηγείσαι του τμήματος, ντύσου αναλόγως.

  • Μην προσβάλλεις τους συναδέλφους σου

Ένα μυστικό για να κάνεις καλή εντύπωση (ή να μην κάνεις κακή εντύπωση), είναι να αποφεύγεις να κάνεις πράγματα που προσβάλλουν τους συναδέλφους σου. Μην ξεχνάς ποτέ να δείχνεις σεβασμό στους συνεργάτες σου γιατί το τελευταίο πράγμα που θέλει να δει το αφεντικό είναι ένα απολίτιστο κλίμα μεταξύ των εργαζομένων.

  • Εκπροσώπησε την εταιρεία σωστά στα meeting

Όταν εκπροσωπείς τον εργοδότη σου στις επαγγελματικές συναντήσεις, φρόντισε να κάνεις καλή εντύπωση στους συμμετέχοντες και θα δεις ότι αυτό θα φτάσει στα αυτιά του αφεντικού. Ντύσου κατάλληλα, δικτυώσου εκ μέρους του εργοδότη σου και μάθε χρήσιμες πληροφορίες.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο