Χάσε κιλά με το κολύμπι! Μείον 1 κιλό κάθε εβδομάδα!



xase-kila-me-kolimpi

 Χάσε κιλά με το κολύμπι και άλλαξε σώμα σε ένα μήνα. Το σημαντικοτερο δεν είναι ότι μέσα σε 4 εβδομάδες θα δεις τη ζυγαριά σου να κατεβαίνει ακόμα και 4 με 5 κιλά, αλλά θα σφίξει και θα τονωθεί κάθε μυς σου. Η κολύμβηση είναι ιδανική άσκηση για αδυνάτισμα αφού εκτός από το ότι σε βοηθά να καις θερμίδες και να αυξάνεις το μεταβολισμό σου, γυμνάζει όλο το σώμα και προσφέρει απίθανη σύσφιγξη και μείωση πόντων. Αν θες περισσότερα προγράμματα κολύμβησης για να αδυνατίσεις, εδώ θα βρεις μεγάλη ποικιλία… 

Οι περισσότερες μπαίνουμε στην πισίνα με υψηλές προσδοκίες. Νομίζουμε ότι είναι απλό να κολυμπήσουμε μισή ώρα πάνω κάτω, να γυμνάσουμε όλο το σώμα, να τονόσουμε κάθε μυ και να βγούμε αναζωογονημένες για να συνεχίσουμε την ημέρα μας. Ωστόσο, 5-10 λεπτά αργότερα (στην καλύτερη περίπτωση) αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε κουραστεί τόσο και μοιάζει σχεδόν αδύνατο να μπορέσουμε να συνεχίσουμε.  Αυτό συμβαίνει επειδή η άσκηση στην πισίνα (ή το νερό) απαιτεί καλή καρδιαγγειακή λειτουργία και όλους τους μυς στο σώμα σου να συνεργάζονται, αλλά και να δουλεύουν διαφορετικά από τον τρόπο που δουλεύουν σε άλλες μορφές άσκησης. Επίσης, οι πνεύμονες σου πρέπει να προσαρμοστούν σε ένα διαφορετικό τρόπο αναπνοής, πολύ περισσότερο συγχρονισμένο.

Το κλειδί για μια αποτελεσματική προπόνηση κολύμβησης είναι να χωρίζεται σε μικρά διαστήματα που στο καθένα θα εκτελείς διαφορετικά είδη κολύμβησης και σε διαφορετική ένταση. Ενδιάμεσα είναι απαραίτητο να μεσολαβούν λεπτά ξεκούρασης. Έτσι, όχι μόνο θα μπορείς να ανταπεξέλθεις, αλλά δε θα βαριέσαι και θα διασκεδάζεις κιόλας. Και μην ανησυχείς ότι στα διαλλείμματα θα πέφτει πολύ ο ρυθμός σου. Το κολύμπι δεν είναι σαν το περπάτημα που, μόλις σταματάς, μέσα σε λίγα λεπτά ο σφυγμός σου έχει επανέλθει στο φυσιολογικό. Στο κολύμπι ο χρόνος αυτός είναι μεγαλύτερος.

Μία απλή προπόνηση για τις αρχάριες

Δοκίμασε αυτή την εύκολη προπόνηση: Κολύμπησε 2 φορές πάνω κάτω την πισίνα (δηλαδή 50 μέτρα) με ένα μέτριο ρυθμό (όχι κουραστικό). Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα.  Επανάλαβε το κολύμπι και την ξεκούραση 5 έως 10 φορές, όσο αντέχεις.

Αυτή είναι μία ιδανική προπόνηση, αν ξεκινάς τώρα το κολύμπι. Προσπάθησε να την επαναλαμβάνεις τουλάχιστον μέρα παρά μέρα, αν δεν μπορείς καθημερινά. Μετά από 2 εβδομάδες μπορείς να δοκιμάσεις κάτι πιο απαιτητικό.

Και μία συμβουλή: την πρώτη εβδομάδα θα σε βοηθήσει να χρησιμοποιείς μία σανίδα στις πρώτες διαδρομές, μέχρι να αποκτήσεις το σωστό συντονισμό κινήσεων.

 

Επόμενες Σελίδες: 1 2 3

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο