Σούπερ ασκήσεις: Πες αντίο στην κυτταρίτιδα σε 15’



askiseis-kyttaritida

Εξαφάνισε την κυτταρίτιδα με αυτό το 15λεπτο πρόγραμμα ασκήσεων που δημιούργησε η Terry Simpson, δημιουργός του Baywatch Beach Body Workout DVD. Με τις ασκήσεις αυτές το σώμα σου θα γίνει σφριγηλό και λείο πριν προλάβεις να πεις… κυτταρίτιδα!

ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΑΡΙΑ

Τεντωμένα ψαλίδιαtentomena-psalidia

  • Ξάπλωσε ανάσκελα στο στρώμα με τα πόδια τεντωμένα και τα χέρια κάτω από τους γλουτούς.
  • Σήκωσε τα πόδια 25-30 εκ. από το στρώμα.
  • Κρατώντας το κεφάλι και τους ώμους κάτω, άνοιξε τα πόδια αργά στο πλάι και φέρτα ξανά στο κέντρο.
  • Κάνε 15 επαναλήψεις.

Παραλλαγή push-up δύο θέσεωνpush-ups-dyo-theseon

  • Ξεκίνησε σε θέση παραλλαγής push-up (με τα γόνατα στο στρώμα) και τα χέρια λίγο πιο ανοιχτά από τον κορμό.
  • Κάνε ένα push-up, έπειτα μετακίνησε τα χέρια κάτω από τους ώμους και κάνε άλλο ένα.
  • Κάνε 12 επαναλήψεις, εναλλάσσοντας τη θέση των χεριών μέσα- έξω.

Πλάγιο κάθισμαplagio-kathisma

  • Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των γοφών και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα.
  • Κάνε δεξιά προβολή, λυγίζοντας το δεξί γόνατο σε 90 μοίρες και κρατώντας το αριστερό πόδι τεντωμένο.
  • Φέρε το δεξί πόδι στην αρχική θέση, τραβώντας τους αριστερούς ιγνυακούς τένοντες και γλουτιαίους μυς.
  • Άλλαξε πόδια κι επανάλαβε.
  • Κάνε 20 επαναλήψεις, εναλλάσσοντας τις πλευρές.
Επόμενες Σελίδες: 1 2 3

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο