3 χειμωνιάτικα φρούτα που χρειάζεσαι κάθε μέρα



xeimoniatika-frouta
Τα χειμωνιάτικα φρούτα είναι οι σούπερ τροφές του ψυγείου σου. Νόστιμα, ζουμερά, υγιεινά, πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής σου, αν σε ενδιαφέρει η καλή υγεία σου. Δες ποια είναι τα 3 χειμωνιάτικα φρούτα που ιδανικά χρειάζεται να καταναλώνεις καθημερινά.

Ρόδι
Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, φυλλικό οξύ, βιταμίνη C, βιταμίνη Ε, σίδηρο, κάλιο, φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα είναι πολύ πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες – γι’ αυτό και αποτελεί συχνό συστατικό σε φυτικές αντιγηραντικές κρέμες! Το ρόδι συμβάλει στην πρόληψη πολλών ασθενειών, ανάμεσά τους και διαφόρων ειδών καρκίνου, και ο χυμός του έχει αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις και επουλωτικές ιδιότητες.

Το πορτοκάλι και το μανταρίνι
Από τα πιο αγαπημένα και χαρακτηριστικά χειμωνιάτικα φρούτα, τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β1, Β2, Β3, Β6), βιταμίνη C και βιταμίνη Ε. Το μανταρίνι και το μανταρίνι είναι επίσης πλούσια σε καροτινοειδή, ουσίες με σημαντικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Θεωρούνται πως είναι από τα χειμωνιάτικα φρούτα που θωρακίζουν τον οργανισμό απέναντι στις ιώσεις και συμβάλουν στην γρηγορότερη ανάρρωση μετά ασθένειες.

Σημαντικό: Η μαμά είχε δίκιο! Πρέπει να πίνεις τον χυμό του πορτοκαλιού αμέσως μόλις τον στύβεις, γιατί η έκθεσή του στο φως καταστρέφει μεγάλο μέρος των βιταμινών του.

Extra tip: Το ακτινίδιο και τα εσπεριδοειδή, χάρη στη μεγάλη ποσότητα της βιταμίνης C που περιέχουν, συμβάλουν στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου στον οργανισμό σου.

aktinidio
Το ακτινίδιο
Το ακτινίδιο είναι το φρούτο με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Επίσης περιέχει ένα σωρό άλλες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία όπως κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυλλικό οξύ.

Χάρη στις άφθονες φυτικές ίνες που περιέχει συμβάλει στην καλή λειτουργία του εντέρου και είναι ιδανικό αν υποφέρεις από δυσκοιλιότητα.

3 ακόμη λόγοι για να πεις “ναι” στα χειμωνιάτικα φρούτα

  • Ενισχύουν με το ανοσοποιητικό σου σύστημα και δυναμώνουν τον οργανισμό σου.
  • Ωφελούν το δέρμα σου χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες.
  • Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και συμβάλουν στη διατήρηση του βάρους σου και την καλή λειτουργία του εντέρου.

 

 


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο