Έτσι, δε θα πάρεις κιλά το σαββατοκύριακο!



πάρεις κιλά το σαββατοκύριακοΥπάρχει τρόπος να μην πάρεις κιλά το σαββατοκύριακο και κανένα άλλο διήμερο ή τριήμερο αργίας. Να ακολουθήσεις τις συμβουλές της Σούζαν Μουρς, RD, εκπρόσωπου της Αμερικανικής Διαιτητικής Ένωσης. Αυτές οι 9 επιλογές πρέπει να γίνουν τρόπος ζωής σου!

Ξεκίνα τη μέρα σου σωστά
«Το σαββατοκύριακο, αφιέρωσε χρόνο για να ετοιμάσεις και να φας ένα υγιεινό πρωινό», λέει η Σούζαν Μουρς. «Ο κανόνας λέει ότι αν ξεκινήσεις με ένα ισορροπημένο πρωινό, τρως λιγότερο μέσα στη μέρα και εξασφαλίζεις πολλά θρεπτικά συστατικά».

Όχι στα λουκούλλεια βραδινά γεύματα
«Όταν αφήνεις τον οργανισμό σου νηστικό, καταλήγεις να τρως περισσότερο απ’ ότι αν έκανες τακτικά γεύματα», λέει η Μουρς. «Μια καλή ιδέα είναι να τσιμπάς κάτι προτού βγεις, ώστε να περιορίζεις την πείνα και να απολαμβάνεις αργότερα ένα ισορροπημένο γεύμα με τους φίλους σου».

Απόλαυσε κάθε πιρουνιά
«Δώσε την ευκαιρία στον εαυτό σου να γευτεί και να απολαύσει το καλό φαγητό, παρά να το καταναλώσει λαίμαργα», λέει η Μουρς. «Οι άνθρωποι ξεχνούν τι σημαίνει η ιεροτελεστία του φαγητού, πχ. να βγαίνεις με φίλους, να περνάς όμορφα κατά τη διάρκεια του γεύματος και να χαλαρώνεις». 

Φάε αργά
Το ήξερες ότι ο εγκέφαλος χρειάζεται 15’-20’ για να στείλει το μήνυμα στο στομάχι ότι έχει χορτάσει; Γι’ αυτό, πάρε τον χρόνο σου, είτε βρίσκεσαι σε πάρτι είτε στο σπίτι άλλων, και μην ξεχνάς να τρως αργά μασώντας καλά τις τροφές.

Ξεκίνησε το γεύμα με σαλάτα ή σούπα
«Όταν παραγγέλνεις στο εστιατόριο, μην βιάζεσαι να παραγγείλεις τα πάντα από την αρχή. Ξεκίνησε το γεύμα σου με μια σαλάτα ή μία σούπα», λέει η Μουρς. «Μόλις τελειώσεις, παράγγειλε το κυρίως πιάτο. Θα δεις ότι θα φας λιγότερο απ’ ότι αν παράγγελνες κατευθείαν στην αρχή».

Πιάτο για δύο…
Για να είσαι πιο σίγουρη ότι δε θα πάρεις κιλά το σαββατοκύριακο μία καλή τακτική είναι να μοιράζεσαι! Αν θέλεις να «κόψεις» ένα γενναιόδωρο ποσοστό θερμίδων όταν βγαίνεις έξω, μοιράσου το κυρίως πιάτο με ένα φίλο.

Και τα γλυκά στη μέση!
Οι ειδικοί συμβουλεύουν να κάνεις τη στιγμή για το γλυκό ξεχωριστή, επιλέγοντας κάτι πραγματικά λαχταριστό και απολαμβάνοντάς το μαζί με ένα αγαπημένο πρόσωπο. Αν η μερίδα είναι πολύ μεγάλη, ζήτησε από το προσωπικό να το κόψει σε φέτες για να το μοιραστείτε όλοι.

Μην το παρακάνεις με το αλκοόλ
«Αν κόψεις ένα με δύο ποτά την ημέρα μέσα στο σαββατοκύριακο, θα εξοικονομήσεις 100-150 περιττές θερμίδες», λέει η Μουρς. Επιπλέον, τα άτομα που πίνουν περισσότερο τείνουν να τρώνε και περισσότερο. Άρα, πιες με μέτρο για να προφυλάξεις τη φόρμα σου (και την υγεία σου).

Βρες ένα υποκατάστατο αναψυκτικού
«Ικανοποίησε τη δίψα σου με νερό και όχι με αναψυκτικό», συμβουλεύει ο Μουρς. «Τα αναψυκτικά που τείνουμε να καταναλώσουμε σε μεγαλύτερη ποσότητα το σαββατοκύριακο, όχι μόνο αποφέρουν πολλές θερμίδες αλλά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη, η οποία διεγείρει την όρεξη».

 


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο