Είσαι (πραγματικά) έτοιμη να αρχίσεις δίαιτα; Μάθε τώρα!



etoimi-gia-diaita
Η δίαιτα είναι βασικά θέμα ψυχολογίας. Κάθε χρόνο, εκατομμύρια γυναίκες αποφασίζουν να χάσουν βάρος και να αλλάξουν τις διατροφικές τους συνήθειες. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Σκράντον στην Πενσιλβάνια έδειξε ότι το ένα τέταρτο αυτών θα επανέλθει στις παλιές του συνήθειες σε λιγότερο από μία εβδομάδα. Γιατί; «Με απλά λόγια, ήταν η λάθος στιγμή να κάνουν μια τέτοια μεγάλη δέσμευση, καθώς δεν ήταν έτοιμες για αυτήν» τονίζει ο Στέφεν Γκάλο,Ph.D.,σύμβουλος απώλειας βάρους και ψυχολόγος σε θέματα υγείας και προσθέτει: «Μπορεί, π.χ., να ξεκίνησαν το νέο διατροφικό τους πλάνο μετά από ένα πάρτι ή ένα μεγάλο οικογενειακό τραπέζι, όπου το ψυγείο ήταν γεμάτο με τις λιχουδιές της προηγούμενης ημέρας ή σε μια εποχή που είχαν μεγάλο άγχος ή επαγγελματική πίεση και δεν μπορούσαν να ελέγξουν απόλυτα την όρεξή τους. Εκτός κι αν είχες χρόνο να σχεδιάσεις τις αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη συμπεριφορά σου, κάθε κιλό που θες να χάσεις θα είναι πραγματικός αγώνας». Υπάρχει, όμως, τρόπος για να πετύχεις το στόχο που έχεις θέσει!

– Αναρωτήσου γιατί θες να χάσεις βάρος.
Η ειλικρίνεια σχετικά με τους λόγους για τους οποίους θέλεις να χάσεις κιλά θα σε βοηθήσει να κινητοποιηθείς και να διατηρήσεις το κίνητρό σου. «Οι περισσότεροι θέλουν να σώσουν τα ρούχα τους παρά τη ζωή τους» σημειώνει ο ειδικός. Έτσι, αν ο στόχος σου είναι να φορέσεις μικρότερο νούμερο ή να μη σε στενεύουν τα ρούχα που έχεις ήδη, δέξου τον. Βάλε μια φωτογραφία του ρούχου που θέλεις να καταφέρεις να φορέσεις κάποια μέρα, όπως, π.χ., εκείνο το skinny jean που σου αρέσει, σε ένα σημείο που βλέπεις κάθε μέρα, στο γραφείο σου ή στον καθρέφτη σου. Εάν η απόφασή σου να κάνεις δίαιτα πηγάζει από λόγους υγείας, τοποθέτησε φωτογραφίες της οικογένειάς σου και των φίλων σου στο ψυγείο. Τα παραδείγματα αυτά θα σου υπενθυμίζουν γιατί κάνεις δίαιτα. Σε άλλη περίπτωση, όσο περνάει ο καιρός, η δέσμευσή σου θα εξασθενεί.

– Διάλεξε την ημερομηνία που θα ξεκινήσεις.
Τώρα που έχεις σκεφτεί όλους τους παράγοντες που παρεμβάλλονται στην προσπάθειά σου να χάσεις βάρος, διάλεξε προσεκτικά την ημέρα που θα βάλεις μπροστά το σχέδιό σου. Βεβαιώσου πως έχεις αρκετό χρόνο για να προμηθευτείς τα λαχανικά που χρειάζεσαι και να κάνεις όλες τις άλλες αλλαγές που σου προτείνουμε. Τι θα ήταν ρεαλιστικό: αν αποφασίσεις, π.χ., να χάσεις βάρος μόλις μπει η νέα χρονιά, ξεκίνησε τη δίαιτά σου στις 15 Ιανουαρίου. Χρειάζεσαι χρόνο για να οργανωθείς μεν, αλλά καλό είναι να μην περιμένεις και πολύ, γιατί θα χάσεις την όρεξη και το κίνητρό σου.

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο