H Coca-Cola light συνδέει μόδα και υγεία στο Madwalk

Η Coca-Cola light ήταν και φέτος ο μεγάλος χορηγός του Madwalk. Η χορηγία της Coca-Cola light στον αναγνωρισμένο fashion και music θεσμό πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου», την πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ) για την ενημέρωση των γυναικών γύρω από τα καρδιαγγειακά νοσήματα, την οποία η Coca-Cola light στηρίζει για τρίτη συνεχή χρονιά.

madwalk-spanou-adamou-courtney
(Η Ελισάβετ Σπανού, η Ήβη Αδάμου και η Courtney επί σκηνής, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του συλλεκτικού φορέματος BSB, που σχεδιάστηκε ειδικά για την Coca-Cola light και το MAD)

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η παρουσίαση του συλλεκτικού κόκκινου φορέματος που σχεδίασε η BSB αποκλειστικά για την Coca-Cola light και το MAD, ειδικά για την εκδήλωση και το πρόγραμμα «Νιώσε την καρδιά σου», μέρος από τις πωλήσεις του οποίου θα διατεθεί για τους σκοπούς του προγράμματος. Το catwalk ντύθηκε κατακόκκινο, με 40 μοντέλα να φορούν το εντυπωσιακό φόρεμα και να διασχίζουν την τεράστια σκηνή υπό το φως ενός ιδιαίτερου γλυπτού σε σχήμα καρδιάς, φτιαγμένου από 700 γυάλινα μπουκάλια Coca-Cola light, συνθέτοντας έτσι ένα ανατρεπτικό performance.

synatsaki-madwalk
(Η παρουσιάστρια της βραδιάς Μαίρη Συνατσάκη επί σκηνής με φόντο το γλυπτό σε σχήμα καρδιάς, φτιαγμένο από 700 μπουκάλια Coca-Cola light)

Επιπλέον, μέσω του διαγωνισμού “Fashion in Your Heart”, η Coca-Cola light έδωσε την ευκαιρία σε τρεις τυχερούς να κερδίσουν VIP εισιτήρια για τo event αλλά και ένα total makeover από αναγνωρισμένους fashion experts, ενώ ανάμεσα στις δράσεις που είχε ετοιμάσει η Coca-Cola light για τη βραδιά ήταν το ειδικό, «Νιώσε την καρδιά σου» photobooth,  όπου προσκάλεσε το κοινό να φωτογραφηθεί, να εκτυπώσει τη φωτογραφία του αλλά και να την ανεβάσει στους social media λογαριασμούς του.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...