Η τέλεια δίαιτα για επίπεδη κοιλιά σε 2 εβδομάδες!



diaita-gia-epipedi-koilia
Η δίαιτα για επίπεδη κοιλιά εγγυάται να εξαφανίσει το φούσκωμα και το πρήξιμο, αλλά και να κάνει το δέρμα σου πιο σφριγηλό. Αν την ακολουθήσεις, θα χάσεις 1,5 με 2 κιλά σε 15 ημέρες, αλλά κυρίως θα ενθουσιαστείς με το αποτέλεσμα της στην κοιλιά σου. Επιπλέον, επειδή βασίζεται στην αυξημένη κατανάλωση φυτικών ινών, ετοιμάσου να πεις αντίο και σε τυχόν προβλήματα δυσκοιλιότητας και εντερικών διαταραχών.

Βασικές οδηγίες για να κάνεις σωστά τη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά

–         Το νερό σε αυτή τη δίαιτα είναι ίσως η πιο σημαντική λεπτομέρειά της. Όταν ακολουθείς μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες το νερό είναι απαραίτητο. Οι φυτικές ίνες χωρίς νερό όχι μόνο δε θα κάνουν επίπεδη την κοιλιά σου, αλλά μάλλον θα σου προσφέρουν ένα πρώτης τάξεως φούσκωμα.

–         Εκτός από νερό μπορείς επίσης να πίνεις αφεψήματα βοτάνων. Δοκίμασε, για παράδειγμα, ταραξάκο και πασιφλόρα. Το πρώτο είναι υπακτικό και το δεύτερο έχει διουρητικές ιδιότητες.  Άλλη πρόταση είναι αφέψημα χαμομηλιού. Τέλος, αναζήτησε στα καταστήματα βοτάνων τίμο και λικουιρίτσια. Για να φτιάξεις τα αφεψήματα υπολόγισε μία κουταλιά της σούπας αποξηραμένων βοτάνων για δύο φλιτζάνια νερό. Αν θες πιο γλυκιά γεύση, βάλε λίγο μέλι ή στέβια.

–         Αν η διατροφή σου μέχρι σήμερα είναι φτωχή σε φυτικές ίνες, τότε τις πρώτες ημέρες ίσως έχεις περισσότερα αέρια. Το σύμπτωμα αυτό θα υποχωρήσει πολύ σύντομα.

–         Σε όλη τη διάρκεια της δίαιτας απαγορεύεται η ζάχαρη. Το μέλι, η στέβια ή κάποιο άλλο γλυκαντικό είναι οι επιλογές που έχεις.

–         Ο καφές επιτρέπεται, ωστόσο περιορίσου στα 2-3 φλιτζάνια την ημέρα. Απόφυγε τους χυμούς γιατί μπορεί να σε φορτώνουν με αρκετές θερμίδες, χωρίς να σου προσφέρουν ικανοποιητικό αίσθημα κορεσμού.

–         Αν θες να είσαι καλά προετοιμασμένη για την δεκαπενθήμερη αυτή διατροφή προμηθεύσου πολλά φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης.

–         Μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά 4 κουταλάκια του γλυκού λάδι. ΑΝ σου φαίνεται λίγο, δοκίμασε να το αναμειγνύεις με λεμόνι, γιαούρτι 0% ή ακόμα και νερό για να γαρνίρεις τις σαλάτες σου.

 

Δες εδώ το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής…

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο