Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού. Καθόλου τυχαία, ο μήνας αυτός, μαζί με όλη την παγκόσμια, πλέον, καμπάνια της συνειδητοποίησης, έχει συνδεθεί σε μεγάλο βαθμό με το γκρουπ του Αμερικάνικου κολοσσού καλλυντικών Estée Lauder. Ίσως δεν το γνώριζες, αλλά η Evelyn Lauder (νύφη της μεγάλης Estée), που έφυγε από τη ζωή πριν από 2 χρόνια, ήταν ο άνθρωπος πίσω από την όλη ιδέα της καμπάνιας, η οποία ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια, αρχικά μόνο μέσα από το Estée Lauder Group of Companies και σήμερα αποτελεί παγκόσμιο σημείο αναφοράς.
Κάθε χώρα στην οποία δραστηριοποιείται η εταιρεία συμμετέχει στις δράσεις με το δικό της τρόπο, ενώ υπάρχουν και κοινές δράσεις, όπως οι φωταγωγήσεις με ροζ φως σημαντικών μνημείων σε όλο τον κόσμο.
Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, ο σχεδιαστής Dukas δημιουργεί για την Estée Lauder ένα πολύ όμορφο βραχιολάκι, το οποίο πωλείται από τους πάγκους της εταιρείας για ένα, ουσιαστικά συμβολικό ποσό (περί τα 10 ευρώ), το οποίο διατίθεται για την οικονομική ενίσχυση του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ.
Η κυκλοφορία του συνοδεύεται και από μια πολύ όμορφη φωτογράφιση (εδώ βλέπεις τη φετινή), στην οποία αναγνωρίσιμα πρόσωπα από την Ελληνική πραγματικότητα συμμετέχουν οικειοθελώς, πάντα με στόχο να πάνε το μήνυμα όσο γίνεται πιο μακριά: ο καρκίνος μπορεί να νικηθεί, με όπλο την πρόληψη και την ενημέρωση.
Πέρισυ τέτοιες μέρες, με αφορμή το 8ο βραχιολάκι, ο Δούκας και η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της Estée Lauder στην Ελλάδα, κα. Μάρσια Χατζηγεωργίου μου έκαναν την μεγάλη τιμή -χαρά περισσότερο- να μιλήσουμε για όλη αυτή τη σημαντική προσπάθεια (μπορείς να διαβάσεις λεπτομέρειες εδώ http://wp.me/p2BQA2-a3).
Για φέτος, εκτός από τα 3 φανταστικά βραχιολάκια που σχεδίασε με κέφι για 9η συνεχή χρονιά ο Δούκας, η εταιρεία λανσάρει ένα ακόμα προϊόν: την ολοκαίνουργια έκδοση του best seller τηςAdvanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II σε συλλεκτική έκδοση με charm bracelet, τα έσοδα από την πώληση του οποίου θα διατεθούν για την υποστήριξη της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού.
Pretty Lady’s Choice: Δεν θα μιλήσω για τον Δούκα, τον οποίο συμπαθώ πολύ και θεωρώ εξαιρετικό ταλέντο, ούτε για το Advanced Night Repair, το οποίο θεωρώ κορυφαίο προϊόν της μάρκας. Θα σταθώ μόνο στο ίδιο το μήνυμα της καμπάνιας: Στο charm του ANR υπάρχει μια λεπτομέρεια σε μπλε χρώμα, που αντιπροσωπεύει το 1% των περιπτώσεων του καρκίνου του μαστού που πλήττει τους άνδρες, ενώ επάνω στο charm είναι χαραγμένο το «Estée Lauder Breast Cancer Awareness 2013», που ενθαρρύνει τον κόσμο να συμμετέχει ενεργά στην καμπάνια. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: αυτή η μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού αφορά όλους μας.
Σημείωση 1: Η προτεινόμενη λιανική τιμή του Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II με το charm bracelet παραμένει ίδια με αυτήν του κλασσικού Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II.
Σημείωση 2: To Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II με το bracelet charm, όπως και τα τρία νέα βραχιολάκια, θα κυκλοφορήσουν τον Οκτώβριο -μήνα Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού- σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων και σε επιλεγμένα καταστήματα καλλυντικών.