Βάλε στόχο την πρόληψη της ουρολοίμωξης



πρόληψη της ουρολοίμωξης Η πρόληψη της ουρολοίμωξης φαίνεται πως πρέπει να αποτελεί διαρκή στόχο για κάθε γυναίκα αφού, όπως δείχνουν τα στοιχεία, το 60% του γυναικείου φύλου εμφανίζει τη λοίμωξη τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του.

Η ουρολοίμωξη προκαλείται από μικρόβια που εντοπίζονται κυρίως στο έντερο και τα οποία μέσω της ουρήθρας εισέρχονται και προσβάλλουν το ουροποιητικό σύστημα. Οι γυναίκες, κυρίως λόγω της ανατομίας του σώματος τους και του μικρού μήκους της ουρήθρας, είναι πιο ευάλωτες στην εκδήλωση ουρολοίμωξης, ενώ το καλοκαίρι φαίνεται πως είναι η αγαπημένη εποχή της νόσου.

Δες εδώ ποια είναι τα συμπτώματα της ουρολοίμωξης…

 

Το ευχάριστο είναι ότι αρκεί η συμμόρφωσή μας με απλούς κανόνες για να πετύχουμε την πρόληψη της ουρολοίμωξης. Ποιοι είναι αυτοί;

Η  πρόληψη της ουρολοίμωξης σε 10 κανόνες

  1. Πίνουμε πολύ νερό. Το ιδανικό θα ήταν να πίναμε ένα ποτήρι κάθε μία ή δύο ώρες. Το μίνιμουμ που πρέπει να καταναλώνουμε είναι 8-10 ποτήρια την ημέρα. Η κατανάλωση νερού δημιουργεί την ανάγκη ούρησης μέσω της οποίας τα μικρόβια απομακρύνονται από το σώμα.
  2.  Δεν καθυστερούμε ποτέ να πάμε στην τουαλέτα. Είναι λάθος να πιστεύεις ότι το να «κρατάς» τα ούρα σου μέχρι να επιστρέψεις στο σπίτι είναι προτιμότερο από το να επισκεφθείς μία αμφιβόλου καθαριότητας τουαλέτα. Το άδειασμα της κύστης είναι ανάγκη που πρέπει να ικανοποιείται αμέσως μόλις προκύπτει. Τα ούρα που παραμένουν στην κύστη είναι το ιδανικό περιβάλλον ανάπτυξης μικροβίων.
  3. Στην τουαλέτα σκουπιζόμαστε πάντα με φορά από μπροστά προς τα πίσω.
  4. Κάνουμε πάντα ντους μετά τη σεξουαλική πράξη (ιδανικά και πριν) για να απομακρύνουμε τυχόν βακτηρία που μεταφέρθηκαν στην περιοχή των γεννητικών οργάνων.
  5. Επιδιώκουμε την ούρηση αμέσως μετά τη σεξουαλική επαφή.
  6. Δεν χρησιμοποιούμε για τον καθαρισμό της ευαίσθητης περιοχής αρωματικά σαπούνια, αφρόλουτρα ή ταλκ. Ένα σαπούνι με ουδέτερο pHή ένα ειδικό προϊόν για τον καθαρισμό της ευαίσθητης περιοχής είναι αρκετά.
  7. Αποφεύγουμε τις συχνές κολπικές πλύσεις, αν δεν έχουμε τέτοια σύσταση από τον γυναικολόγο μας.
  8. Επιλέγουμε τα βαμβακερά ή μεταξωτά εσώρουχα και αποφεύγουμε τα νάυλον εσώρουχα και τα στενά παντελόνια.
  9. Αλλάζουμε μαγιό μετά το κολύμπι και δεν το αφήνουμε να στεγνώνει πάνω μας.
  10. Δεν καθόμαστε ποτέ απευθείας πάνω στην άμμο της παραλίας ή πάνω στην ξαπλώστρα. Στην άμμο ξαπλώνουμε σε πετσέτα που απλώνουμε πάνω σε ψάθα, ενώ πετσέτα βάζουμε και στις ξαπλώστρες.

Αυτό το ήξερες;

Φαίνεται πως η κατανάλωση χυμού κράνμπερι και γαλακτοκομικών προϊόντων, όπως το ξινόγαλα και το πρόβειο γιαούρτι μειώνουν τις πιθανότητες ουρολοίμωξης.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο