Έχεις νύχια που σπάνε και ξεφλουδίζουν;



nyxia-pou-spane-kai-ksefloudizoun
Για τα νύχια που σπάνε και ξεφλουδίζουν μπορείς να κάνεις πολλά, ξεκινώντας με μικρές αλλαγές στις καθημερινές σου συνήθειες, ενώ ταυτόχρονα θα ακολουθήσεις κάποιες συμβουλές για τη διατροφή σου. Έτοιμη;

4 συνήθειες σε γλυτώνουν από τα νύχια που σπάνε και ξεφλουδίζουν

1. Προμηθεύσου ένα καλό ζευγάρι γάντια. Μην κάνεις τις δουλειές του σπιτιού ή του κήπου και μην πλένεις τίποτα χωρίς να τα φοράς. Τα νύχια σου χρειάζονται προστασία.

2. Κάνε μία μικρή αποχή από το βάψιμο των νυχιών. Τα συνηθισμένα βερνίκια ξηραίνουν και αποδυναμώνουν τα νύχια. Αντ’ αυτού αναζήτησε ειδικά βερνίκια νυχιών που θρέφουν τα νύχια, χρησιμοποίσε τα ειδικά ενυδατικά base coat και μούλιαζέ τα συχνά σε ελαιόλαδο ή τα ειδικά λαδάκια για τα νύχια.

3. Διατήρησε τα νύχια σου περιποιημένα. Απάλλαξέ τα από πετσάκια και τις παρανυχίδες και μην τα …τρως. Για να τα προστατεύεις από τα σπασίματα μην τα αφήνεις να μακρύνουν πολύ. Καλύτερα να τα έχεις κοντά και τετραγωνισμένα, αλλά ελαφρώς στρογγυλεμένα στις άκρες.

4. Μην ξεχνάς ποτέ (μα ποτέ) την ενυδατική κρέμα χεριών. Ιδανικά θα πρέπει να τη χρησιμοποιείς μετά από κάθε επαφή των χεριών με νερό και σαπούνι. Διάλεξε μία κρέμα χεριών με ισχυρούς ενυδατικούς παράγοντες με θρεπτικές ιδιότητες.

Η σωστή διατροφή αν δε θες νύχια που σπάνε και ξεφλουδίζουν

1.  Να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο (δημητριακά, συκώτι, άσπρια, θαλασσινά αυγά, μαγιά μπύρας), ασβέστιο (γαλακτοκομικά προϊόντα, σκουροπράσινα λαχανικά, σουσάμι), σίδηρο (κρέας, πουλερικά, ψάρια, φακές, φασόλια, σουσάμι), πρωτεΐνες (αυγά, κρέας, πουλερικά, ψάρια, όσπρια) και βιταμίνες Α (αυγά, μουρουνέλαιο, βούτυρο, καρότα) και C (εσπεριδοειδή, φράουλες, ακτινιδία, κεράσια, μούρα).

2.  Μπορείς επίσης να αναζητήσεις στα φαρμακεία συμπληρώματα διατροφής για γερά νύχια.

Έχεις νύχια που σπάνε; Μπορεί να φταίει ο θυρεοειδής;

Τα νύχια που σπάνε και ξεφλουδίζουν κάποιες φορές αποτελούν και σύμπτωμα δυσλειτοργίας του θυρεοειδούς αδένα. Αν λοιπόν, συχνά τον τελευταίο καιρό νιώθεις κουρασμένη και αδύναμη, ενώ έχεις κάποια σημαντική αλλαγή στο βάρος σου που δεν δικαιολογείται από τις διατροφικές σου συνήθειες, τότε καλό είναι να ζητήσεις τη συμβουλή ενός ειδικού (π.χ. ενδοκρινολόγου).


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο