3 στάσεις γιόγκα για καλύτερο σεξ!



yoga-sex
Ναι, μπορείς να ποντάρεις (και) στη γιόγκα για καλύτερο σεξ! Σύμφωνα με τους ειδικούς, η γιόγκα πέρα από το να ηρεμεί το μυαλό, να γυμνάζει το σώμα και να αναζωογονεί την ενέργεια σου, μπορεί και να αναβαθμίσει τη σεξουαλική σου ζωή.
Έρευνα που δημοσιεύτηκε στo επιστημονικό περιοδικό Journal of Sexual Medicine, έδειξε ότι οι γυναίκες που έκαναν γιόγκα είχαν μεγαλύτερη σεξουαλική επιθυμία και καλύτερους οργασμούς.
Η Sadie Nardini, δασκάλα γιόγκα στη Νέα Υόρκη και ιδρύτρια της Core Strength Vinyasa Yoga, λέει ότι το πρώτο βήμα για την αναζωογόνηση της λίμπιντο ξεκινά με τη φροντίδα του εαυτού μας. «Ορισμένες φορές ο κόσμος λέει ότι θέλει καλύτερο σεξ αλλά παραμελούν το μοναδικό άτομο που μπορεί να το καταφέρει: τον εαυτό τους. Όταν σου αρέσει αυτό που είσαι, είναι πιο πιθανό να θες να συνευρεθείς με τον σύντροφό σου. Συχνά, όμως, οι άνθρωποι προσπαθούν να πετύχουν μια έντονη σεξουαλική ζωή ξεκινώντας την πορεία ανάποδα», λέει η Nardini. «Η γιόγκα μας βοηθά να ξαναβρούμε την επικοινωνία, την ενέργεια και την ισορροπία μέσα μας, ώστε με λιγότερες ανησυχίες, πικρίες και κούραση, να καταφέρουμε ν’ απολαύσουμε φυσικά ένα καλύτερο σεξ».

Οι 3 στάσεις γιόγκα για καλύτερο σεξ
Η Nardini συνιστά τις παρακάτω στάσεις για μεγαλύτερη ροή αίματος στα γεννητικά όργανα και ότι αυτό συνεπάγεται…

1. Καθιστή γάτα/αγελάδα ή γονατιστή γάτα/αγελάδα
askiseis-yoga-kathisti-gata
Σε καθιστή ή γονατιστή θέση, κύρτωσε την πλάτη παίρνοντας εισπνοή (Α), μείνε 1-2 δευτερόλπετα και τέντωσε την πλάτη σου στην εκπνοή (Β). «Οι στάσεις αυτές βελτιώνουν την αιμάτωση και την οξυγόνωση των αναγεννητικών οργάνων και, αν συνδυαστούν με τον σκοπό να επιτευχθεί καλύτερο σεξ μέσω της γιόγκα, μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τη λίμπιντο», λέει η  Nardini.

2. Πεταλούδα
yoga-petalouda
Η Dr. Nilfar Karimova, MD, και ο Dr. Daniel Silverstein, MD, του Patients Medical, ένα ολιστικό κέντρο ευεξίας στη Νέα Υόρκη, συνιστούν αυτή τη στάση γιόγκα για καλύτερο σεξ. Η πεταλούδα γίνεται σε καθιστή θέση με τις φτέρνες ενωμένες και τα γόνατα ανοιχτά, ενώ γέρνεις προς τα μπρος κρατώντας τις φτέρνες. Ο στόχος είναι να φτάσει το μέτωπο στα δάχτυλα των ποδιών. Η στάση αυτή κρατάει για 10 με 20 αναπνοές.

3. Καμήλαyoga-kamila

Η καμήλα είναι επίσης μια αποτελεσματική στάση γιόγκα για καλύτερο σεξ. Για να πετύχεις αυτή τη στάση πρέπει πρώτα να γονατίσεις κρατώντας τον κορμό ίσιο. Έπειτα, γέρνεις προς τα πίσω ακουμπώντας τις φτέρνες ενώ συνεχίζεις να κοιτάζεις προς τα πάνω. Οι γοφοί τεντώνονται μπροστά και η στάση διατηρείται ένα με δύο λεπτά κατά τη διάρκεια βαθιών αναπνοών.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο