Όταν το παιδί δεν πίνει γάλα …



to-paidi-den-pinei-gala
Το παιδί δεν πίνει γάλα κι ότι κι αν έχεις δοκιμάσει για να το δελεάσεις δεν έχει αποτέλεσμα; Χαλάρωσε και σταμάτα να το κυνηγάς με το γάλα στο χέρι! Υπάρχουν εναλλακτικές πηγές για να παίρνει το παιδί σου το ασβέστιο που είναι απαραίτητο στον οργανισμό του και θα τις μάθεις αμέσως τώρα!

Αυτό λοιπόν που σε προβληματίζει όταν το παιδί δεν πίνει γάλα, δεν είναι τι θα του δίνεις για πρωινό, αλλά μήπως έτσι κινδυνεύει από την έλλειψη ασβεστίου. Κατ’ αρχήν θα πρέπει να γνωρίζεις ότι δεν είναι το πρώτο παιδί που δεν πίνει γάλα, καθώς επίσης και το ότι όλα τα υπόλοιπα παιδιά που επίσης αρνούνταν το γάλα γιατί τους μύριζε ή δεν τους άρεσε η γεύση του, μεγάλωσαν μια χαρά και έγιναν υγιείς ενήλικες. Αντί να πελαγώνεις λοιπόν δες πώς μπορείς να προσφέρεις ασβέστιο στο παιδί σου μέσα από τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά προϊόντα.

  • Αν το μικρό σου δεν πίνει γάλα επειδή του μυρίζει, δοκίμασε το σοκολατούχο (εμπορίου ή γάλα που θα προσθέσεις 1 ή 2 κ.σ. κακάο ή σοκολάτα για ρόφημα) το οποίο είναι εξίσου θρεπτικό.
  • Αντί για γάλα μπορείς να προσφέρεις στο παιδί σου ένα νόστιμο μιλκ σέικ με κομμάτια από το αγαπημένο του φρούτο.
  • Το γιαούρτι, με φρούτα, με μέλι, με δημητριακά, με κομματάκια μπισκότου είναι ένα πολύ υγιεινό σνακ. Αν το παιδί σου τρώει ένα γιαουρτάκι τη μέρα, είναι σαν να πίνει ένα ποτήρι γάλα!
  • Μια δυο φέτες τυρί για τοστ τη μέρα προσφέρουν στον οργανισμό σημαντική ποσότητα ασβεστίου, οπότε αν το παιδί σου δεν πίνει γάλα, πρόσθεσε ένα τοστάκι στη διατροφή του! 

Αλήθεια ή μύθος;
Το σοκολατούχο γάλα δεν περιέχει ασβέστιο

Η προσθήκη κακάο ή σοκολάτας στο γάλα μειώνει την απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως το σοκολατούχο γάλα δεν περιέχει ασβέστιο και είναι μικρή η διαφορά, οπότε αν το παιδί σου το προτιμά σοκολατούχο δεν υπάρχει πρόβλημα. 

Χρήσιμη πληροφορία
Ένα ποτήρι γάλα περιέχει το ίδιο ασβέστιο με     

–  70 γρ. φέτα
–  30 γρ. γραβιέρα
–  40 γρ. γκούντα ή ένταμ

Όταν το παιδί δεν πίνει γάλα, δωσ’ του άλλες τροφές πλούσιο σε ασβέστιο

  • Οι σαρδέλες και όλα τα μικρά ψάρια είναι πλούσια σε ασβέστιο και το παιδί σου θα επωφεληθεί περισσότερο αν έχει μάθει να τα τρώει με το κόκκαλο.
  • Τα ξερά φασόλια, εκτός από τα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά τους, είναι και πλούσια σε ασβέστιο.
  • Εξίσου καλές πηγές ασβεστίου είναι οι περισσότεροι ξηροί καρποί, όπως τα αμύγδαλα, τα καρύδια και το σουσάμι.

 


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο