Δουλειά, ραντεβού, γυμναστήριο… Κάνε το come back!



gynaika-rantevou
Είναι αναπόφευκτο: κάποια στιγμή θα βρεθείς να κάνεις ένα διάλειμμα σε κάποιο από τα τρία: τη δουλειά, τα ραντεβού ή το γυμναστήριο. Πράγμα που σημαίνει ότι κάποια άλλη στιγμή θα θελήσεις να δώσεις τέλος στο διάλειμμα, κι αυτό, όπως λένε οι ειδικοί, μπορεί να σου δημιουργήσει μεγάλες ανασφάλειες, π.χ., να αναρωτηθείς: «Μήπως δεν είμαι πια αρκετά καλή;».  Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές για να επανέλθεις ομαλά.

– Η πρόκληση: Επιστροφή στη δουλειά.

Σκέψου το χρόνο που απουσίαζες σαν ατού. «Οι εμπειρίες της ζωής σού επιτρέπουν να αναπτύξεις νέες δεξιότητες» λέει η Κατρίνα Γκριν, σύμβουλος Εργασίας στο Όουκντεϊλ, στη Νέα Υόρκη. Εάν σκέφτεσαι τι έχεις κάνει –κατάφερες, ας πούμε, να ανακαινίσεις το σπίτι σου ή μόλις γέννησες το πρώτο σου παιδί–, θα νιώσεις πιο ικανή όταν επιστρέψεις στο γραφείο. Για να κατευνάσεις το φόβο για την απόδοσή σου, η ίδια προτείνει να επαναφέρεις στη μνήμη σου ένα καθήκον στο οποίο πήγες περίφημα. Πες στον εαυτό σου: «Εφόσον το έκανα μια φορά, μπορώ να το ξανακάνω».

Επόμενες Σελίδες: 1 2 3

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο