5 τρόποι να ενισχύσεις τη γονιμότητα σου!



na-enisxyseis-ti-gonimotita
Για να ενισχύσεις τη γονιμότητα σου ή και για να τη διατηρήσεις «ακμαία» για περισσότερα χρόνια δε χρειάζεται να ακολουθήσεις κάποια ακριβή θεραπεία. Το μυστικό βρίσκεται στον τρόπο ζωής σου. Ο Dr William Ledger, καθηγητής Μαιευτικής και Γυναικολογίας στο Πανεπιστήμιο του Sheffield σου επισημαίνει πέντε τρόπους για να ενισχύσεις τη γονιμότητα σου. Αν μέσα σε αυτούς απλώς αναφέρονται οι καθημερινές σου συνήθειες, τότε μην αλλάξεις τίποτα. Οι πιθανότητες να γίνεις μαμά, όταν το αποφασίσεις, είναι μεγάλες!

Αν θες να ενισχύσεις τη γονίμοτητά σου…

Οι υγιεινές επιλογές στον τρόπο ζωής σου μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της γονιμότητάς σου. Τι μπορείς να κάνεις;

  • Διατήρησε ένα υγιές σωματικό βάρος. Το βάρος σου παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της γονιμότητάς σου. Όταν είσαι υπέρβαρη ή ελλειποβαρής μπορεί να επηρεαστεί η παραγωγή των ορμονών και να εμποδιστεί η φυσιολογική ωορρηξία. Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους μπορεί να αυξήσει τη συχνότητα της ωορρηξίας και την πιθανότητα για μια εγκυμοσύνη.
  • Προστατεύσου από τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα (ΣΜΝ). Τα ΣΜΝ -όπως τα χλαμύδια και η γονόρροια- αποτελούν βασική αιτία υπογονιμότητας τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άντρες. Για να προστατευτείς, φρόντισε να κάνεις έρωτα πάντα με προφυλλάξεις. Ακόμα κι αν παίρνεις αντισυλληπτικά χάπια, αν δεν έχεις μία σταθερή μονογαμική σχέση θα πρέπει να χρησιμοποιείς προφυλακτικό.
  • Ακολούθησε μία υγιεινή διατροφή. Παρότι δεν υπάρχουν αρκετές έρευνες για να υποστηριχθεί πως κάποιες συγκεκριμένες τροφές σε βοηθούν να ενισχύσεις τη γονιμότητα σου ή αυξάνουν τις πιθανότητες σύλληψης, μία υγιεινή διατροφή πάντα παίζει ρόλο. Έτσι, μία διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά- μεταξύ άλλων καλές πηγές του σημαντικού για την εγκυμοσύνη φυλικού οξέος- είναι βασικός παράγοντας στη διατήρηση της καλής υγείας που είναι απαραίτητη τόσο για να συλλάβεις, όσο και για να εξασφαλίσεις «άριστες συνθήκες» στο έμβρυο κατά τη διάρκεια της κύησης.
  • Μην αμελείς τις επισκέψεις στο γιατρό. Οι τακτικές επισκέψεις στο γιατρό σου μπορεί να βοηθήσουν να διαγνωστεί και να θεραπευτεί έγκαιρα κάποιο πρόβλημα υγείας που μπορεί να απειλεί τη γονιμότητά σου.
  • Βρες τρόπους να διαχειρίζεσαι το άγχος. Δεν είναι σίγουρο ότι η ηρεμία σε βοηθά να ενισχύσεις τη γονιμότητα σου, αλλά φαίνεται πως το άγχος μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες για σύλληψη. Παρότι χρειάζονται περισσότερες έρευνες για να αποδειχθεί η επίδραση του στρες στη γονιμότητα, οποιοσδήποτε γιατρός θα σου συστήσει να μειώσεις το άγχος και να προσπαθείς να το αντιμετωπίζεις με εναλλακτικούς τρόπους -όπως οι τεχνικές χαλάρωσης, η yoga και ο διαλογισμός- τουλάχιστον για το διάστημα που προσπαθείς να συλλάβεις.

 


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο