Βρες ξανά το δρόμο προς την άσκηση! Τέλος στα «κολλήματα»



askisi-kai-kollimata
Οι «καλές» δικαιολογίες στις οποίες καταφεύγεις, για να αναβάλεις την άσκηση είναι πολλές. Από τις υπερωρίες που αναγκάζεσαι να κάνεις στη δουλειά, το μωρό που πριν από λίγο ήρθε στην οικογένεια, το ότι έπαθες μια μικρή θλάση στο διάδρομο και ακόμη σε ταλαιπωρεί έως την αποχώρηση του κούκλου γυμναστή, που σε κρατούσε σε εγρήγορση … Επειδή όμως την άσκηση πολλές μπορεί να εμίσησαν (έστω, βαρέθηκαν), τα οφέλη της όμως κανείς, σου έχουμε αντιπροτάσεις για κάθε …κόλλημα που θέτει σε κίνδυνο την φυσική σου κατάσταση. Σίγουρα κάποια θα δώσει και σε εσένα την εναλλακτική που χρειαζόσουν.

ΤΟ «ΚΟΛΛΗΜΑ»
Βαριέσαι πια στο γυμναστήριο.
Εάν αυτή είναι η δικαιολογία σου, μην ανησυχείς, γιατί έχει τις πιο εύκολες αντιπροτάσεις.
Βάλε το στοιχείο του συναγωνισμού.
Συζήτησε με το γυμναστή σου την ιδέα σου επίτευξης ενός συγκεκριμένου αποτελέσματος σε κάποιον τομέα της άσκησής σου. Για παράδειγμα, να κατορθώσεις μέχρι το τέλος του εξαμήνου να εκτελείς 500 κοιλιακούς. Όχι, δεν είναι καθόλου ανέφικτο. Σωστή προπόνηση χρειάζεται, σοβαρότητα απέναντι στο στόχο σου και τη συνδρομή του γυμναστή σου κάθε φορά που η προπόνησή σου θα παρουσιάζει στασιμότητα. Επίσης, αν υπάρχει η δυνατότητα στο χώρο που γυμνάζεσαι να ξεκινήσεις κάποιο άθλημα, π.χ., τένις ή κολύμβηση, και να συμμετέχεις μαζί με μια φίλη σου ή ένα φίλο, τα πράγματα θα γίνουν ακόμη πιο εύκολα για την εξάσκηση και των δύο, καθώς θα πορωθείτε για το αποτέλεσμα και η άμιλλα θα οδηγήσει την προπόνησή σας σε νέα ύψη και… σκορ.

Δοκίμασε κάτι καινούργιο.
Μπορεί να πιστεύεις ότι τα αερόβια προγράμματα, οι ασκήσεις με βάρη, το έντονο τρέξιμο στο διάδρομο και οι υψηλές επιδόσεις σου στα όργανα είναι ό,τι καλύτερο για το σώμα σου, αλλά και αυτό που ταιριάζει στο χαρακτήρα σου. Λοιπόν καιρός να μάθεις ότι το να είσαι απόλυτη, δε βοηθά ούτε στο γυμναστήριο. Δες τι νέα προγράμματα υπάρχουν και τρέξε να δηλώσεις συμμετοχή. Σύνθεσε έναν εβδομαδιαίο συνδυασμό ασκήσεων που θα κεντρίζει το ενδιαφέρον σου και θα σε ωθεί να τρέχεις με χαρά στο γυμναστήριο. Πρόσεξε, δε σου λέμε να εγκαταλείψεις το αγαπημένο σου πρόγραμμα, αλλά να το διανθίσεις. Εάν περιορίσεις λίγο την αερόβια άσκηση και προσθέσεις δύο φορές την εβδομάδα Πιλάτες, γιόγκα, χορό ή barre a terre (ασκήσεις κλασικού χορού στην μπάρα, τις οποίες όμως εκτελείς στο δάπεδο), τα αποτελέσματα θα είναι εκπληκτικά στη διάθεση και στο σώμα σου. Σύντομα θα δεις τους σφιγμένους μυς σου να μακραίνουν και να χαλαρώνουν, ενώ εξασκώντας αυτές τις μεθόδους θα καταλάβεις πόσο αγύμναστοι είχαν μείνει κάποιοι μυς, που χρειάζονται… λεπτοδουλειά.

Δεν έχεις ελεύθερο χρόνο;

Επόμενες Σελίδες: 1 2 3 4 5

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο