Έχεις διαλέξει τον κατάλληλο personal trainer;



personal trainer
Έκανες την έρευνά σου και έλεγξες τις συστάσεις του, αλλά μπορεί να μην έχεις πειστεί ακόμη για το αν ο personal trainer που επέλεξες είναι πραγματικός επαγγελματίας. Τσέκαρε τον στα παρακάτω σημεία:

>  Έκανες πλήρη προπόνηση κατά την πρώτη σου συνεδρία;

«Πριν αρχίσεις να ασκείσαι, ο σωστός personal trainer πρέπει να σου ζητήσει να συμπληρώσεις ένα ιστορικό υγείας, να συζητήσει μαζί σου για τον τρόπο ζωής σου αλλά και τους στόχους σου από το πρόγραμμα άσκησης που θα ακολουθήσεις» λέει ο Σέντρικ Μπράιντ, Ph.D., υπεύθυνος του Αμερικανικού Συμβουλίου Άσκησης. Επίσης, είναι αναμενόμενο να υποβληθείς σε μικρά τεστ, όπως η καθιστή κάμψη προς τα εμπρός, τα push-ups και το περπάτημα στο διάδρομο για 2 χιλιόμετρα, έτσι ώστε να μετρηθούν η ευλυγισία, η δύναμη και η αντοχή σου.

>   Κοιτάζει το κινητό του ενώ εσύ κάνεις επαναλήψεις;

Δε θέλεις να σε χειρουργήσει ένας αφηρημένος γιατρός, οπότε γιατί να έχεις λιγότερες απαιτήσεις από τον personal trainer σου; Το να κουβεντιάζει ασταμάτητα και να κοιτάει γύρω συνεχώς είναι ενδείξεις ότι έχει μπει στον «αυτόματο πιλότο». Πρέπει να είναι συγκεντρωμένος στο να διορθώνει τη στάση σου και να σε ενθαρρύνει.

>   Σε ρωτάει πώς νιώθεις πριν από κάθε συνάντηση;

Θα έπρεπε, καθώς το στρες, ο κακός ύπνος και οι ενοχλητικοί πόνοι μπορεί να επηρεάσουν την άσκησή σου.

>   Κουτσομπολεύει τους πελάτες του;

«Ο personal trainer δεν πρέπει να μιλάει για άλλους ανθρώπους με τους οποίους δουλεύει. Η εχεμύθεια συνιστά δείγμα επαγγελματισμού» σημειώνει ο Σέντρικ Μπράιντ.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο