Μεταβολισμός: οι πιο σίγουροι τρόποι να αυξηθεί!



metavolismos-na-afksithei
Ο μεταβολισμός είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει, επιμένουν οι ειδικοί. Οι τρόποι να το πετύχεις είναι δύο: η διατροφή και η άσκηση. Η διατροφή εντάσσοντας συγκεκριμένες τροφές στο ημερήσιο μενού σου και η άσκηση, αφού με οποιοδήποτε τρόπο κι αν επιλέξεις να γυμναστείς και θερμίδες θα κάψεις και αύξηση της μυικής σου μάζας (η οποία βοηθά στην επιτάχυνση του μεταβολισμού) θα πετύχεις. Αν λοιπόν εσύ δεν είσαι ιδιαίτερα ευχαριστημένη με τις «επιδόσεις» του μεταβολισμού σου, λάβε υπόψη σου τα παρακάτω στοιχεία και αναθεώρησε το διατροφικό σου προφίλ.

Σίγουροι τρόποι να αυξήσεις το μεταβολισμό σου

Φρόντισε να χωρίζεις τις ημερήσιες θερμίδες σου σε πέντε με έξι μικρά και συχνά γεύματα.

Πίνε τρία φλιτζάνια πράσινου τσαγιού την ημέρα. Αυξάνουν κατά 10 φορές το μεταβολισμό.

Μην ξεχνάς να πίνεις νερό. Συστήνεται κατανάλωση πάνω από 8 ποτήρια την ημέρα.

Πες ναι σε έναν καφέ την ημέρα, έχει αποδειχτεί ότι ενισχύει το μεταβολισμό.

Ένταξε στη διατροφή σου περισσότερες πρωτεϊνικές τροφές χωρίς πολλά λιπαρά (ψάρι, θαλασσινά, κοτόπουλο, γαλοπούλα, αβγό, κουνέλι κ.ά.), καθώς αυξάνουν το βασικό μεταβολικό ρυθμό.

Τρώγε πάντα πρωινό. Αυξάνει το μεταβολισμό, καθώς αυτός ενεργοποιείται τις πρωινές κυρίως ώρες.

Φρόντισε την επαρκή πρόσληψη ασβεστίου. Το ασβέστιο, που παίρνεις από τη διατροφή, επιταχύνει το μεταβολισμό, ενώ και τα μπαχαρικά και καυτερά φαγητά συμβάλλουν σε μια μικρή αύξησή του (αυξάνεται η θερμογένεση λόγω τροφής).

Τι άλλο πρέπει να γνωρίζεις:

–   Ο καύσωνας και το δριμύ ψύχος ενισχύουν το μεταβολισμό.

–  Στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης ο βασικός μεταβολισμός ενισχύεται κατά 300 θερμίδες την ημέρα περίπου.

–  Η καθιστική ζωή, η διακοπή του καπνίσματος, η δυσλειτουργία του θυρεοειδούς αδένα, ο ύπνος αμέσως μετά το γεύμα, οι πολλοί υδατάνθρακες (υπερβολική πρόσληψη γλυκών, ζυμαρικών, ψωμιού), η μονοφαγία, η περιορισμένη κατανάλωση υγρών, ο ελλιπής ύπνος (λιγότερος από 7 ώρες την ημέρα), η μη λήψη πρωινού και τακτικών γευμάτων ημερησίως επιβραδύνουν το μεταβολισμό και προδιαθέτουν το άτομο στην παχυσαρκία.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο