4 κακές συνήθειες στην άσκηση. Άλλαξέ τες!



kakes-synitheies-askisi
Η άσκηση είναι συνήθεια που πρέπει να αποκτήσεις, αλλά υπάρχουν κακές συνήθειες στην άσκηση που πρέπει να κόψεις, αν θες να δεις αποτέλεσμα από το πρόγραμμά σου. Δες, λοιπόν, τι είναι αυτό που σε καθυστερεί από το να αποκτήσεις τους μυς και τη φυσική κατάσταση που θες, μάθε γιατί και ανακάλυψε με ποιο τρόπο μπορείς να δώσεις λύση.

ΚΑΚΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ
Δεν προσφέρεις στον οργανισμό σου τα σωστά καύσιμα.
Η σωστή διατροφή είναι απαραίτητη όχι μόνο για να δίνεις στον οργανισμό σου την ενέργεια που χρειάζεται όταν γυμνάζεσαι, αλλά σε βοηθάει επίσης να ανακάμψεις και να χτίσεις μυϊκή μάζα.
Οι σύνθετοι υδατάνθρακες βοηθούν τον οργανισμό σου να παράγει γλυκογόνο το οποίο μεταφέρει ενέργεια στους μυς, ενώ οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για την επανόρθωση και ενίσχυση των μυών και την παραγωγή ορμονών. Τέλος, θα πρέπει να προσλαμβάνεις λίπη, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Θυμήσου: η κακή διατροφή δεν είναι μόνο μία από τις κακές συνήθειες στην άσκηση, αλλά και στη ζωή σου ολόκληρη.
Η ΛΥΣΗ
Εξισορρόπησε τη διατροφή σου
Αναλογίσου προσεχτικά αυτά που τρως. Εκτός από επαρκείς βιταμίνες και μέταλλα, η διατροφή της προπόνησης θα πρέπει να περιλαμβάνει:
60-65% υδατάνθρακες
10-20% πρωτεΐνη
10% κορεσμένα λίπη
10-15% ακόρεστα λίπη
Ένας διαιτολόγος μπορεί να σε καθοδηγήσει για να βρεις τις καλύτερες τροφές που καλύπτουν τις ιδιαίτερες διατροφικές σου ανάγκες.

ΚΑΚΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ
Δεν κοιμάσαι αρκετά
Η κούραση είναι ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει τις επιδόσεις. Ο ύπνος ενεργοποιεί φάσεις της διεργασίας ανάκαμψης για τις οποίες δεν υπάρχει αντικατάστατο. Η έλλειψη ύπνου περιλαμβάνεται στις κακές συνήθειες στην άσκηση, καθώς όταν δεν κοιμάσαι, πολύ απλά το σώμα σου δεν μπορεί να επανέλθει και γρήγορα θα φανούν τα σημάδια της κούρασης κατά τη διάρκεια της προπόνησης.
Η ΛΥΣΗ
Χαλάρωσε πριν από τον ύπνο
Βεβαιώσου ότι βρίσκεις χρόνο για να χαλαρώσεις πριν πας για ύπνο. Το διάβασμα, η μουσική ή ένα ζεστό μπάνιο, είναι καλοί τρόποι για να ηρεμήσεις το μυαλό και να αποφορτιστείς προτού κοιμηθείς. Αν υποφέρεις από σοβαρότερα προβλήματα ύπνου, συμβουλέψου τον γιατρό σου για να βρεις τον τρόπο να ξεκουράζεσαι όσο χρειάζεσαι.

Ναι, είναι κακή συνήθεια να γυμνάζεσαι πολύ. Μάθε γιατί και πόσο πρέπει να ασκείσαι…

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο