Πως θα έχεις γρήγορα αποτελέσματα από την άσκηση



apotelesmata-askisi
Τα γρήγορα αποτελέσματα από την άσκηση είναι επιδίωξη όλων. Έτσι, ενώ η γυμναστική μπορεί να σου ανεβάσει τη διάθεση, να βελτιώσει τον ύπνο σου, να θωρακίσει το ανοσοποιητικό σου σύστημα και να σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους, κάποιες φορές το ότι όλα αυτά δε συμβαίνουν από τη μια στιγμή στην άλλη σε απογοητεύουν. Ορίστε μερικές συμβουλές για να εκμεταλλευτείς στο μέγιστο το πρόγραμμα σου και να έχεις γρήγορα αποτελέσματα από την άσκηση σου.

Αφιέρωσε το σωστό χρόνο στην άσκηση
Είναι μύθος ότι όσο περισσότερες ώρες γυμνάζεσαι τόσο περισσότερα κιλά χάνεις. Για καλύτερα αποτελέσματα, η άσκηση πρέπει να γίνεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα και σε μεγαλύτερη ένταση. Γυμνάσου αρχικά μόνο 30-40 λεπτά και σταδιακά αύξησε τον χρόνο σε 60 λεπτά. Παρόλ’ αυτά, μην επιχειρήσεις να υπερβείς αυτό το χρονικό διάστημα γιατί κινδυνεύεις να τραυματίσεις το σώμα σου.

Πιες νερό
Πριν από την άσκηση, είναι απαραίτητο να καλύψεις τις ανάγκες του οργανισμού σε υγρά, πίνοντας τουλάχιστον δύο ποτήρια νερό. Θυμήσου ότι η ενυδάτωση του σώματος πριν από τη γυμναστική, αποτελεί μια αποτελεσματική τεχνική για να πετύχεις τον στόχο σου. Επιπλέον, συνέχισε να πίνεις υγρά σε όλη τη διάρκεια της μέρας.

Δώσε στο σώμα στο σωστή τροφή
Ένας άλλος βασικός παράγοντας στη γυμναστική, είναι η υγιεινή διατροφή που περιέχει υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Όταν ασκείσαι εντατικά, το σώμα σου καταναλώνει ενέργεια, άρα έχεις ανάγκη να τρέφεσαι σωστά. Απέφυγε το υπερβολικό ή ελάχιστο φαγητό, και αντί αυτού κατανάλωσε τη σωστή ποσότητα για να τροφοδοτήσεις το σώμα σου. Φάε φρούτα και λαχανικά και μείνε μακριά από λιπαρές τροφές, όπως το τυρί και η σοκολάτα, ή από άλλα, όπως το έτοιμο φαγητό, τα τηγανητά και το αλκοόλ.

Για γρήγορα αποτελέσματα από την άσκηση, βάλε ποικιλία
Απέφυγε να επαναλαμβάνεις το ίδιο πρόγραμμα ξανά και ξανά γιατί εκτός από μονότονο, δεν θα είναι πια τόσο αποτελεσματικό. Δοκίμασε νέες στάσεις και διαφορετικές ασκήσεις που θα εμπλουτίσουν την εκγύμνασή σου και θα σου χαρίσουν καλύτερα αποτελέσματα.

Δες πόσο σημαντική είναι η στάση του σώματος, η αναπνοή και τι άλλο μπορεί να σου προσφέρει πιο γρήγορα αποτελέσματα από την άσκηση…

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο