Γιατί δεν έχουν αποτέλεσμα οι κοιλιακοί;



giati-den-xoun-apotelesma-oi-koiliakoi
Αναρωτιέσαι γιατί δεν έχουν αποτέλεσμα οι κοιλιακοί παρόλο που εσύ αφιερώνεις το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησής σου σε αυτές τις ειδικές ασκήσεις; Ίσως έχεις αναρωτιέσαι ότι μάλλον κάτι δεν κάνεις καλά στην εκτέλεσή τους. Ή ότι ίσως δεν κάνεις αρκετές επαναλήψεις; Σκέφτηκες όμως, ότι μπορεί να μη χρειάζεσαι κοιλιακούς για να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά ή ότι εσύ μπορεί να τα κάνεις όλα σωστά, αλλά οι …προδιαγραφές σου να μην είναι για six-pack; Κι όμως, μπορεί να συμβαίνει.

Άσε το μύθο του τοπικού πάχους (επιτέλους) να καταρρεύσει

Αν έχεις περάσει ατέλειωτες ώρες κάνοντας κάμψεις κι αναρωτιέσαι ακόμα γιατί δεν έχουν αποτέλεσμα οι κοιλιακοί, τότε μάλλον ανήκεις σε εκείνη την κατηγορία που πιστεύει ακράδαντα στον εξής μύθο: «Αν γυμνάσω αρκετά ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματός μου, θα μπορέσω να απαλλαχτώ από το τοπικό λίπος».

Είναι ξεκάθαρο το γιατί αυτός ο μύθος είναι τόσο δημοφιλής. Υπάρχουν αμέτρητα άρθρα που τροφοδοτούν αυτή την κοινή πεποίθηση. Η αλήθεια είναι ότι η κοιλιά… φέτες δεν είναι παιχνιδάκι. Λάβε υπόψη ότι ακόμη και επαγγελματίες με πολλά χρόνια προπόνησης, που βρίσκονται σε εξαιρετική φόρμα, δεν έχουν το χαρακτηριστικό six-pack και ούτε πρόκειται να το αποκτήσουν (και όχι επειδή δεν προσπάθησαν αρκετά). Μπορεί να σου πάρει χρόνο να καταλάβεις ότι αυτός ο στόχος δεν είναι εφικτός, αλλά όταν τα καταφέρεις η ζωή σου θα αλλάξει για πάντα. Λοιπόν, τί λες να ξεχάσεις τις παλιές υποσχέσεις και να θέσεις νέους στόχους; Ίσως έτσι δεις πιο καθαρά τί χρειάζεται πραγματικά για να αποκτήσεις τους κοιλιακούς που πάντα ονειρευόσουν.

Τί χρειάζεσαι πραγματικά για επίπεδους κοιλιακούς

Αντίθετα με όσα πιστεύεις, οι κοιλιακοί δεν είναι το νούμερο ένα πράγμα που πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Στην πραγματικότητα, οι γυμνασμένοι κοιλιακοί απαιτούν σκληρή δουλειά, δέσμευση και κάτι άλλο που δεν μπορείς να ελέγξεις: συνεργάσιμα γονίδια.

Ο μοναδικός τρόπος για να αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά είναι να χάσεις το σωματικό λίπος και σίγουρα γνωρίζεις ήδη τί χρειάζεται γι’ αυτό:

–  τακτική καρδιοαναπνευστική άσκηση

–  προπόνηση αντοχής σε ολόκληρο το σώμα (γύμνασε τους κοιλιακούς μυς όπως οποιαδήποτε άλλη μυϊκή ομάδα του σώματός σου)

–   υγιεινή διατροφή περιορισμένων θερμίδων

Άρα, για να έρθεις ένα βήμα πιο κοντά στο όνειρό σου για επίπεδη κοιλιά, θα πρέπει να κάνεις και τα τρία (ειδικά τη δίαιτα) σωστά και σε συστηματική βάση. Και κάτι άλλο σημαντικό: Μην εκπλαγείς αν έχασες σωματικό λίπος, αλλά ακόμη αναρωτιέσαι γιατί οι κοιλιακοί δεν έχουν αποτέλεσμα.
Κάποιες γυναίκες – ίσως κι εσύ- δεν θα μπορέσουν ποτέ να αποκτήσουν γραμμωμένη κοιλιά. Αυτό  επειδή:

  • το επίπεδο του σωματικού λίπους που απαιτείται για τη γράμμωση είναι κατώτερο του εφικτού, λόγω τρόπου ζωής ή προγράμματος, ή
  • το επίπεδο του σωματικού λίπους που απαιτείται είναι κατώτερο από αυτό που θεωρείται υγιές για να λειτουργήσει το σώμα σου.

Άρα, ενδέχεται οι επίπεδοι κοιλιακοί να παραμείνουν άπιαστο όνειρο ακόμα κι αν ακολουθείς το τέλειο πρόγραμμα γυμναστικής και την τέλεια διατροφή. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το βάλεις κάτω! Συνέχισε να ασκείσαι, απλώς ξεπέρασε την ιδέα ότι η γραμμωμένη κοιλιά είναι αυτό που χρειάζεσαι για να γίνει η ζωή σου καλύτερη.
koiliakoi-mezoura
Επαπροσδιόρισε τους στόχους σου τώρα που ξέρεις γιατί οι κοιλιακοί δεν έχουν αποτέλεσμα

Τώρα που γνωρίζεις την αλήθεια, ξέρεις ότι ο στόχος για επίπεδη κοιλιά μπορεί :

  • να απαιτεί περισσότερη άσκηση από όση σου επιτρέπει το πρόγραμμά σου ή μπορείς να διαχειριστείς πνευματικά
  • να απαιτεί περισσότερη προσοχή στη διατροφή από όση είσαι πρόθυμη ή σε θέση να δώσεις
  • να απαιτεί μεγαλύτερη δέσμευση στο πρόγραμμα διατροφής ή άσκησης από όση έχεις χρόνο ή ενέργεια να αφιερώσεις
  • να μην είναι εφικτός εξαιτίας των γονιδίων σου

Σε αυτή την περίπτωση, ίσως έχει έρθει η στιγμή να διαγράψεις τον συγκεκριμένο στόχο από τη λίστα σου, όσο κι αν σου φαίνεται ασύλληπτο να σκεφτείς τη ζωή σου χωρίς αυτόν, να θυμάσαι ότι αν απαλλαγείς από αυτό το βάρος μπορεί να νιώσεις ανακούφιση και να έχεις την ευκαιρία να επικεντρωθείς σε άλλες πιο σημαντικές αλλαγές.

Τώρα είναι η στιγμή που πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου:

  • Θέλω πράγματι γραμμωμένους κοιλιακούς;
  • Είμαι πρόθυμη να δουλέψω σκληρά για να τους αποκτήσω;
  • Αν τελικά δουλέψω σκληρά, είμαι διατεθειμένη να αποδεχτώ ότι μπορεί να μην αποκτήσω επίπεδη κοιλιά, ακόμα κι αν τα κάνω όλα σωστά;
  • Τί θα άλλαζε στη ζωή μου αν αποκτούσα τέλειους κοιλιακούς; Σε τί θα με βοηθούσαν;
  • Τί θα συμβεί αν αφήσω τον συγκεκριμένο στόχο κι επικεντρωθώ σε άλλους;

Το πρώτο βήμα που μπορείς να κάνεις για να απαλλαγείς από την ιδέα του τέλειου σώματος και να αγαπήσεις το δικό σου σώμα, είναι να αποδεχτείς τη λειτουργία του οργανισμού σου ως σύνολο και όχι ως μεμονωμένα κομμάτια ή μέρη. Ίσως έχει έρθει η ώρα να αφήσεις το κυνήγι της επίπεδης κοιλιάς και να συνειδητοποιήσεις ότι αυτό δεν σημαίνει ότι απέτυχες.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο