Είναι διάδρομος ή ελλειπτικό ή ποδήλατο αυτό που χρειάζεσαι;



diadromos

Είναι διάδρομος ή ελλειπτικό ή μήπως ποδήλατο αυτό που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις το σώμα που θες; Και τα τρία σου προσφέρουν αερόβια άσκηση. Διάβασε τι σου προσφέρει το καθένα για να διαλέξεις που θα πρέπει να αφιερώσεις το χρόνο σου.

Ο διάδρομος

Αν αυτό που θες είναι να φροντίζεις για την υγεία σου και παράλληλα αναζητάς έναν τρόπο να χάσεις βάρος, τότε ο διάδρομος σου ταιριάζει «γάντι», καθώς είναι αερόβια άσκηση που μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις πολλές πολλές θερμίδες. Ένα πλεονέκτημα της άσκησης στο διάδρομο είναι η δυνατότητα να έχεις ακρίβεια στο ρυθμό της προπόνησης σου. Είτε θέλεις να τρέχεις με σταθερό ρυθμό, είτε να κάνεις διαλειμματική προπόνηση μπορείς άνετα να σχεδιάσεις το πρόγραμμά σου στο μηχάνημα. Επίσης, είναι εξαιρετικά χαμηλές οι πιθανότητες τραυματισμού. Οι σύγχρονοι διάδρομοι διαθέτουν σταθερή επιφάνεια τρεξίματος, η οποία δεν προκαλεί έντονους κραδασμούς.

Το ελλειπτικό

Το ελλειπτικό είναι μάλλον το πιο αγαπημένο μηχάνημα των γυναικών. Η άσκηση πάνω στο ελλειπτικό μοιάζει με την κίνηση του σκι. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του ελλειπτικού είναι ότι γυμνάζει πιο πολύ από τα άλλα μηχανήματα αεροβικής τα χέρια. Συνολικά, απαιτείται μεγάλη συμμετοχή του μυϊκού και του αναπνευστικού συστήματος για την πραγματοποίηση ακόμα και ολιγόλεπτων προπονήσεων, με αποτέλεσμα τη σημαντική καύση θερμίδων, την εντατική εκγύμναση των μυών αλλά και την βελτίωση της αντοχής.

Το ποδήλατο

Ιδανικό για τις πιο …τεμπέλες κυρίες, αφού θεωρείται η πιο άνετη μορφή αερόβιας άσκησης. Το ποδήλατο είναι κατάλληλο ακόμα και για άτομα που βρίσκονται σε φάση αποκατάστασης μετά από κάποιο τραυματισμό, καθώς δεν επιβαρύνει το σώμα, ενώ είναι η αερόβια άσκηση που συνιστούν οι γυναικολόγοι στις γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ωστόσο, μη θεωρήσεις ότι δεν έχει αποτέλεσμα. Όταν χρησιμοποιείς το στατικό ποδήλατο στην ένταση και στη διάρκεια που πρέπει, τότε και πολλές θερμίδες καις και σύντομα βλέπεις τα πόδια και τους κοιλιακούς σου εξαιρετικά τονωμένους.

tip

Είτε είναι διάδρομος ή ελλειπτικό ή ποδήλατο αυτό που σου ταιριάζει προσπάθησε να αφιερώνεις στις προπονήσεις σου 20-40 λεπτά, 4 με 5 φορές την εβδομάδα.

 


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο