Αντιμετώπισε την κούραση με 3 φυσικούς τρόπους!



kourasi
Αντιμετώπισε την κούραση με την αρωματοθεραπεία, τη ρεφλεξολογία και τα ανθοϊάματα του Μπαχ. Οι εναλλακτικές επιλογές στην αντιμετώπιση της κούρασης έχουν πραγματικά εξαιρετικά αποτελέσματα.  

 Αντιμετώπισε την κούραση με αιθέριο έλαιο λεβάντας

Το αιθέριο έλαιο λεβάντας είναι εξαιρετικά γνωστό εξαιτίας των πολλαπλών ιδιοτήτων που διαθέτει. Εκτός από την αντισηπτική και επουλωτική του δράση, έχει αποδειχθεί πως έχει και κατευναστικές και ηρεμιστικές ιδιότητες. Μερικές σταγόνες του αρκούν για να σε ανακουφίσουν, όχι μόνο από τη σωματική, αλλά και από την πνευματική κούραση.
Πως να το χρησιμοποιήσεις: Γέμισε την μπανιέρα με ζεστό νερό (όχι καυτό γιατί εξατμίζεται το έλαιο) και ρίξε μέσα 6-8 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας. Απόλαυσε το μπάνιο σου για 15 με 20 λεπτά.
Αν θες μία δόση άμεσης ανακούφισης, ρίξε σε ένα μαντήλι 3-4 σταγόνες ελαίου και πάρε μερικές βαθιές εισπνοές.

Αντιμετώπισε την κούραση με τα ανθοϊάματα του Μπαχ

Τα ανθοϊάματα είναι μία θεραπευτική μέθοδος που έχει αναπτυχθεί από τον Άγγλο Έντουαρντ Μπαχ, ο οποίος μελετώντας τις ιδιότητες των λουλουδιών κατέληξε σε 37 εκχυλίσματα αγριολούλουδων και στο νερό κάποιας πηγής (υπάρχουν συνολικά 38 ανθοϊάματα) διαπίστωσε ότι συμβάλλουν άμεσα στην αποκατάσταση της ψυχικής και σωματικής ισορροπίας.
Πως μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις: Ο Μπαχ συστήνει το ανθοϊαμα της ελιάς για την αντιμετώπιση της εξάντλησης. Αραίωσε 2 σταγόνες σε ένα ποτήρι νερό και πιες το αργά. Αν θες τα ανθοϊάματα μπορείς να τα ρίχνεις και απευθείας στη γλώσσα σου.

Αντιμετώπισε την κούραση με τη ρεφλεξολογία

Συγκεκριμένες πιέσεις σε συγκεκριμένα σημεία της πατούσας μπορούν να πάρουν την κούραση σου μακριά. Οι θεραπευτικές πιέσεις της ρεφλεξολογίας εκτός από στιγμιαία ανακούφιση μπορούν να προσφέρουν τόνωση και αναζωογόνηση που διαρκεί. Το μυστικό βρίσκεται στην απελευθέρωση των ενεργειακών οδών και την ανεμπόδιστη ροή της ενέργειας σε όλο το σώμα.
Πως μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις: Το ιδανικό θα ήταν να απαυθυνθείς σε έναν ρεφλεξολόγο για κάποιες συνεδρίες και για να σου υποδείξει τα σημεία που πρέπει να ασκείς πίεση. Στο σπίτι αυτό που θα βοηθήσει πολύ είναι να προμηθευτείς τα ειδικά μπαλάκια με τα δοντάκια, τα οποία θα βάζεις κάτω από τα πέλματά σου και θα τα ρολάρεις πάνω τους.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο