Πόνος στη μέση; 7 συμβουλές που θα σε σώσουν!



ponos-sti-mesi-egkimosini
Πολλές γυναίκες στην εγκυμοσύνη παραπονιούνται για πόνο στη μέση και όχι άδικα. Τα κιλά αυξάνονται, το κέντρο βάρους αλλάζει και οι ορμόνες χαλαρώνουν τους συνδέσμους της πυέλου. Συχνά, όμως, ο πόνος της μέσης μπορεί να προληφθεί ή ν’ ανακουφιστεί κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Υπάρχουν τρόποι να να ανακουφιστείς: από τη σωστή στάση του σώματος μέχρι τη σωματική άσκηση και τις εναλλακτικές θεραπείες. Υιοθέτησε τις συμβουλές που ταιριάζουν σε εσένα και απόλαυσε χωρίς πόνο στη μέση την υπόλοιπη εγκυμοσύνη σου.

Κράτα τη  σωστή στάση σώματος

Καθώς το μωρό σου μεγαλώνει, το κέντρο βάρους σου ωθείται μπροστά, με αποτέλεσμα να γέρνεις προς τα πίσω για να μην πέσεις ταλαιπωρώντας, έτσι,  τους μυς της μέσης. Θυμήσου τις απλές αρχές μιας καλής στάσης σώματος:

  • Στάσου ίσια και ψηλή.
  • Κράτησε το στήθος ψηλά.
  • Άφησε τους ώμους χαλαρούς πίσω.
  • Μην «κλειδώνεις» τα γόνατά σου.

Κατ’ αρχήν απόφυγε την πολύωρη ορθοστασία. Αν, πάλι, πρέπει να μείνεις όρθια για αρκετή ώρα, άφησε το βάρος να πέσει στο ένα πόδι ή σ’ ένα χαμηλό σκαμπό και κάνε τακτικά διαλείμματα.

Μια σωστή στάση σώματος συμπεριλαμβάνει κι ένα προσεκτικό κάθισμα. Διάλεξε μια καρέκλα που στηρίζει την πλάτη, ή βάλε ένα μαξιλάρι πίσω από τη μέση. Μπορείς ακόμη ν’ ακουμπήσεις τα πόδια σ’ ένα χαμηλό υποπόδιο.

Εξοπλίσου κατάλληλα

Φόρεσε παπούτσια με χαμηλό τακούνι – απόφυγε τα εντελώς flat – που υποστηρίζουν σωστά την καμάρα του ποδιού.

Μπορείς επίσης να φορέσεις μια ζώνη εγκυμοσύνης που ανακουφίζει αρκετές εγκυμονούσες χάρη στην επιπρόσθετη στήριξη, παρότι οι έρευνες δεν έχουν ακόμη αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους.

Σήκωνε τα αντικείμενα με τον σωστό τρόπο

Όταν σηκώνεις ένα μικρό αντικείμενο, κάνε βαθύ κάθισμα και χρησιμοποίησε τα πόδια σου για να σηκωθείς. Μην σκύβεις τη μέση ή σηκώνεις το βάρος με την πλάτη. Επιπλέον, είναι σημαντικό να γνωρίζεις τα όριά σου. Αν χρειάζεσαι βοήθεια, μη διστάσεις να τη ζητήσεις.

Κοιμήσου σου στο πλάι

Είναι προτιμότερο να κοιμάσαι στο πλάι παρά ανάσκελα, κρατώντας τα γόνατα λυγισμένα και χρησιμοποιώντας ειδικά μαξιλάρια εγκυμοσύνης ανάμεσα στα γόνατα, κάτω από την κοιλιά και πίσω από τη μέση.

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο