define('WP_AUTO_UPDATE_CORE', false);// This setting was defined by WordPress Toolkit to prevent WordPress auto-updates. Do not change it to avoid conflicts with the WordPress Toolkit auto-updates feature. Εγκυμοσύνη: βελτίωσε τις πιθανότητες σου με σωστή διατροφή! - Loveyou

Εγκυμοσύνη: βελτίωσε τις πιθανότητες σου με σωστή διατροφή!



egkimosini-pithanotites
Η διατροφή μπορεί να είναι ένας αληθινά σημαντικός σύμμαχος στην προσπάθεια επίτευξης μιας εγκυμοσύνης, Έρευνα που διενήργησε η Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 18.500 γυναίκες, δείχνει ότι λίγες μόνο, απλές αλλαγές στη διατροφή, μπορεί να σε βοηθήσουν να αποφύγεις την άστατη ωορρηξία (ή την απουσία της) – αιτία στειρότητας στο 25% των ζευγαριών. Στο βιβλίο τους Η Δίαιτα της Γονιμότητας (The Fertility Diet), οι ερευνητές Χόρχε Τσαβάρο, M.D., και Γουόλτερ Γουίλετ, M.D., περιγράφουν συνοπτικά πώς να αυξήσεις τις πιθανότητες εγκυμοσύνης μέσα από το πιάτο σου.

αντικατάστησε το κοτόπουλο με μπιφτέκι από λαχανικά
Ο σίδηρος αυξάνει τις πιθανότητες της γυναίκας να συλλάβει, αλλά μόνο αν προέρχεται από μη ζωικές πηγές, όπως δείχνει η έρευνα. Αυτό το μέταλλο είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη του ωαρίου πριν από την ωορρηξί. Όμως ο τύπος λίπους και πρωτεΐνης που περιέχεται στο κρέας και τα πουλερικά μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα επίπεδα ορμονών, εξουδετερώνοντας τις ευεργετικές επιδράσεις του σιδήρου. Δε χρειάζεται να κόψεις τελείως το κρέας και τα πουλερικά. Απλώς αντικατάστησε μία μερίδα την ημέρα με άλλη πηγή σιδήρου, όπως ένα μπιφτέκι από λαχανικά, σταφίδες ή ξηρούς καρπούς.

αντικατάστησε τα ντόνατ με βάφλες ολικής άλεσης
Τα ντόνατ είναι γεμάτα θερμίδες και το υπερβολικό βάρος μπορεί να διακόψει τον κανονικό εμμηνορροϊκό κύκλο, να επιβραδύνει την ωορρηξία ή να τη σταματήσει τελείως. Επιπλέον, περιλαμβάνεται στις τροφές που περιέχουν πολλά τρανς λιπαρά – μέχρι και 5 γραμμ. στο είδος με γέμιση μαρμελάδας. Η πρόσληψη παρόμοιας ποσότητας τρανς λιπαρών καθημερινά κατά τα χρόνια γονιμότητας αυξάνει τον κίνδυνο προβλημάτων στην ωορρηξία κατά 70% ή και παραπάνω. Παρότι τα δημητριακά ή το γιαούρτι με φρούτα είναι καλύτερες επιλογές, όταν θέλεις οπωσδήποτε ένα γλυκό, δοκίμασε μια βάφλα ολικής αλέσεως γαρνιρισμένη με μία κουταλιά σπιτική μαρμελάδα ή μέλι: έχει 120 θερμίδες σε σύγκριση με τις 300 του ντόνατ.

αντικατάστησε τα άσπρα φασόλια με φακές
Έχουν το διπλάσιο φυλλικό οξύ, μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β που διεγείρει την ωορρηξία και, όταν μείνεις έγκυος, μειώνει τον κίνδυνο προβλημάτων στον τοκετό. Πέρα από το φυλλικό οξύ που παίρνεις από αυτή την τροφή, καλό είναι να παίρνεις επιπλέον καθημερινά ένα συμπλήρωμα που να περιέχει 400 μικρογραμμάρια φυλλικού οξέος (στη συνθετική μορφή του). Οι γυναίκες που το κάνουν αυτό έχουν 40-60% λιγότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν προβλήματα ωορρηξίας.

αντικατάστησε το χαμηλό σε λιπαρά γιαούρτι με παγωτό
Τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν οιστρογόνα και προγεστερόνη που αυξάνουν τη γονιμότητα. Φάε δύο μερίδες την ημέρα. Μην κάνεις, όμως, αυτή την αλλαγή μέχρι να είσαι έτοιμη να συλλάβεις, καθώς το κεκορεσμένο λίπος στα πλήρη γαλακτοκομικά ενδέχεται να αυξήσει τα επίπεδα της χοληστερόλης σου. Μόλις μείνεις έγκυος, επίστρεψε στα χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά. Επειδή δύο μερίδες γαλακτοκομικών την ημέρα παρέχουν μόλις 600 από τα 1.000 mg ασβεστίου που χρειάζεσαι καθημερινά, πάρε το υπόλοιπο τρώγοντας ενισχυμένες με ασβέστιο τροφές, όπως δημητριακά, ή παίρνοντας μία πολυβιταμίνη.


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο