Συνταγές για smoothies: γεύση κι υγεία στο ποτήρι!



syntages-gia-smoothies
Αυτές οι συνταγές για smoothies είναι εξαιρετικά εύκολες και απίστευτα υγιεινές, αφού βασίζονται στη χρήση φρούτων και γιαουρτιού. Η τέλεια επιλογή αν θες να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου απολαυστικά, αλλά να μη φοβάσαι ότι θα αρχίσει να ανεβαίνει η ζυγαριά. Βρες την αγαπημένη σου γεύση!

Smoothie με μπανάνα και τζίντζερ

Το τζίντζερ χρησιμοποιείται παραδοσιακά σε διάφορες συνταγές για smoothies (και όχι μόνο), καθώς θεωρείται «γιατρικό» για τις καούρες και τη ναυτία. Σε αυτή τη συνταγή για smoothie συνδυάζεται με τη μπανάνα, που έχει αντιόξινες ιδιότητες. Γι’αυτό πριν πας στο φαρμακείο αναζητώντας κάτι για τις καούρες σου πιες αυό το smoothie: ποιος ξέρει, ίσως κάνει το θαύμα του.

Για να το φτιάξεις ρίξε στο μπλέντερ και ανάμειξε:  ½ μπανάνα ,  ½ φλιτζάνι γιαούρτι με γεύση βανίλια ,  ½ κουταλάκι μέλι και λίγο τριμμένο φρέσκο τζίντζερ.

Smoothie με πορτοκάλι

Ένα υγιεινό smoothie, χαλημό σε θερμίδες και με γεύση κρέμας πορτοκάλι. Θα το λατρέψεις! Είναι ιδανικο για πρωινό ή απογευματινό σνακ, αλλά και τέλειο για μετά το γυμανστήριο.

Για να το φτιάξεις ρίξε στο μπλέντερ και ανάμειξε:  1 φρέσκο ξεφλουδισμένο πορτοκάλι , ¼ φλιτζ. στραγγιστό γιαούρτι πλήρες , ¼ φλιτζ. στραγγιστό γιαούρτι 0%, 2 μεγάλα παγάκια φρέσκου χυμού πορτοκαλιού , ½ κουταλάκι εκχυλισμά βανίλιας και 3 παγάκια.

Smoothie με πράσινο τσάι, βατόμουρα και μπανάνα

Αν υπήρχαν συνταγές για smoothie ομορφιάς, τότε αυτό θα ήταν σίγουρα ένα από τα καλύτερα. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, ενώ έχει και αποτοξινωτικές ιδιότητες. Αν θες μπορείς να το ετοιμάσεις στο πρωί στο σπίτι και να το πάρεις μαζί σου στο γραφείο μέσα σε ένα θερμός. Όταν θα το πιεις θα είναι εξίσου νόστιμο, αλλά δε θα είναι το ίδιο κρεμώδες όσο όταν τη στιγμή που το έφτιαξες.

Για να το φτιάξεις: ετοίμασε πρώτα το πράσινο τσάι αφήνοντας ένα φακελάκι για 3 λεπτά σε μισό φλιτζάνι καυτό νερό. Αφού βγάλεις το φακελάκι, διάλυσε μέσα στο τσάι 2 κουταλάκια μέλι. Σε ένα μπλέντερ ρίξε και ανάμειξε ½ φλιτζ. κατεψυγμένα βατόμουρα, ½ μπανάνα, 2/3 φλιτζ. γάλα σόγιας με γεύση βανίλιαςκαι το τσάι.

Smoothie με ανανά

Αυτή είναι μία από τις συνταγές για smoothie που είναι ιδανικές για να ικανοποιήσουν τη λιγούρα σου για γλυκό ή παγωτό. Αν θες μπορείς στη βασική συνταγή να προσθέσεις λίγο σιρόπι καρύδας ή κομμάτια φράουλας.

Για να το φτιάξεις: ρίξε σε ένα μπλέντερ 1 φλιτζ. γιαούρτι με 2% λιπαρά και 6 παγάκια και χτύπα λίγο μέχρι να είναι χοντροκομμένα τα παγάκια. Πρόσθεσε 1 φλιτζ. καθαρισμένο ανανά κομένο σε κομμάτια και χτύπα μέχρι να έχεις ένα κρεμώδες μείγμα.

Θες κι άλλες συνταγές για smoothies; Άλλες 50 σε περιμένουν εδώ…


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο