Δίαιτα Ντουκάν : χάσε κιλά γρήγορα, χωρίς να πεινάς



diaita-ntoukan
Αφού αποτέλεσε μπεστ-σέλλερ στη Γαλλία για χρόνια, η δίαιτα Ντουκάν προκαλεί τρομερό ενδιαφέρον και στη χώρα μας. Το γιατί είναι ολοφάνερο: Λέγεται πως το βιβλίο βοήθησε 5 εκατομμύρια γάλλους να χάσουν βάρος. Και όχι μόνο. Η Jennifer Lopez και η Giselle Bündchen βασίστηκαν στη Δίαιτα Ντουκάν για να χάσουν τα κιλά της εγκυμοσύνης τους.

Δημιουργός της είναι ο γάλλος γιατρός Pierre Dukan που την σκέφτηκε πριν από 10 χρόνια ως θεραπεία για παχύσαρκα άτομα.

Οι βασικές αρχές της δίατας Dukan

Ουσιαστικά, αποτελείται από ένα πλάνο διατροφής τεσσάρων σταδίων, πλούσιο σε πρωτεΐνες και με λίγες θερμίδες.  Δεν απαιτεί ζύγισμα των τροφών ή μέτρηση των θερμίδων. Τρως όσο θες, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, με την προϋπόθεση ότι αυτό που τρως είναι άπαχη πρωτεΐνη, τουλάχιστον στην αρχή.

Στην πραγματικότητα, οι πρωτεΐνες αποτελούν τον βασικό άξονα και στα τέσσερα στάδια, μαζί με πίτουρο βρώμης, μπόλικο νερό και ένα 20λεπτο περπάτημα την ημέρα. Τα λαχανικά επιτρέπονται στο δεύτερο στάδιο, ενώ ακολουθούν μικρές ποσότητες φρούτων και δημητριακών ολικής άλεσης.

Κάπου το έχεις ξανακούσει; Μοιάζει αρκετά με την πρώτη δίαιτα Άτκινς. Τα άτομα χάνουν βάρος γρήγορα (σχεδόν μισό με ένα κιλό τη μέρα στο πρώτο στάδιο), γεγονός που ενισχύει το κίνητρο, κατά τον Ντουκάν, ο οποίος υπόσχεται ότι η πείνα εξαφανίζεται μετά την τρίτη μέρα.

Βέβαια, το βιβλίο προειδοποιεί ότι όποιος ακολουθεί τη δίαιτα μπορεί να παρουσιάσει κακή αναπνοή, δυσκοιλιότητα, ξηροστομία και κόπωση, όλα συνέπειες μιας δίαιτας χαμηλή σε υδατάνθρακες και πλούσια σε πρωτεΐνες.

Τί μπορείς να φας

Το πρώτο στάδιο, η «επίθεση», είναι αρκετά απλό: Τρως ο, τι θες από άπαχη πρωτεΐνη μαζί με 1μιση κουταλιά της σούπας πίτουρο βρώμης και 1μισι λίτρο νερό τη μέρα. Τόσο απλό.

Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 72 άπαχα ή χαμηλά σε λίπη κρέατα (εκτός από χοιρινό και αρνί), ψάρια, πουλερικά, αυγά, σόγια και άπαχα γαλακτοκομικά.

Ακολουθεί το αποκαλούμενο στάδιο «πλεύσης», το οποίο επιτρέπει απεριόριστες ποσότητες από 28 μη αμυλούχα λαχανικά μέρα παρά μέρα, μαζί με τη βασική δίαιτα απεριόριστης άπαχης ή χαμηλής σε λιπαρά πρωτεΐνης και 2 κουταλιές της σούπας πίτουρο βρώμης.

Καρότα, αρακάς και πατάτες δεν περιλαμβάνονται στη λίστα αλλά κάνουν την εμφάνισή τους στο επόμενο στάδιο.

Δες τα άλλα δύο σημαντικά στάδια την δίαιτας Ντουκάν

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο