Η δίαιτα γρήγορου μεταβολισμού: χάσε 10 κιλά σε 1 μήνα



δίαιτα γρήγορου μεταβολισμούΗ δίαιτα γρήγορου μεταβολισμού  (The fast metabolism diet) σχεδιάστηκε από την αμερικανίδα διαιτολόγο Χάιλι Πομρόϊ, την οποία αποκαλούν «γητευτή του μεταβολισμού» και τη λατρεύουν στο Χόλιγουντ και όχι μόνο. Το ομώνυμο βιβλίο της « The fast metabolism diet» έχει σπάσει τα ρεκόρ πωλήσεων και έχει συγκεντρώσει εξαιρετικές κριτικές παγκοσμίως.

Με τη δίαιτα γρήγορου μεταβολισμού μπορείς να χάσεις μέχρι και 10 κιλά σε 28 ημέρες χωρίς να πεινάσεις καθόλου, αφού καθημερινά πρέπει να καταναλώνεις 5 γεύματα. Μάλιστα, ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα της δίαιτας γρήγορου μεταβολισμού είναι ότι «επιδιορθώνει» ζημιές στο μεταβολισμό που έχουν προκαλέσει οι κακές διατροφικές συνήθειες και οι κακές δίαιτες που πιθανόν έχουμε ακολουθήσει στο παρελθόν.

Πώς λειτουργεί η δίαιτα γρήγορου μεταβολισμού

Η δίαιτα διαρκεί 4 εβδομάδες που μέσα στην κάθε μία επαναλαμβάνονται 3 φάσεις. Η πρώτη και η δεύτερη φάση διαρκούν από 2 ημέρες και η τρίτη 3 μέρες.  Είναι ισορροπημένη, περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις κατηγορίες – εκτός από τα γαλακτοκομικά- σε συγκεκριμένες ποσότητες.  Το μέγεθος των μερίδων που πρέπει να καταναλώνεις εξαρτάται από τα κιλά που θες να χάσεις.

Αν θες να χάσεις μέχρι 10 κιλά πρέπει να καταναλώνεις μία μερίδα των προτεινόμενων τροφίμων.

Αν θες να χάσεις από 10 ως 20 κιλά πρέπει να καταναλώνεις 1 ½ μερίδα.

Καθώς θα χάνεις βάρος χρειάζεται να προσαρμόζεις τις μερίδες σου. Για παράδειγμα, αν έπρεπε να χάσεις 15 κιλά, μετά την απώλεια των 5 κιλών πρέπει να καταναλώνεις μικρότερες ποσότητες.

Τροφές που απαγορεύονται σε όλες τις φάσεις

  • Σιτάρι και όλα τα παράγωγά του (π.χ. άσπρο αλεύρι) σε κάθε μορφή. Εξαιρούνται οι φύτρες σταριού.
  • Καλαμπόκι (και όλα τα παράγωγά του, πχ. καλαμποκόψωμο, ποπ κορν)
  • Γαλακτοκομικά – τα πάντα
  • Σόγια
  • Επεξεργασμένη ζάχαρη (σκέψου ότι 1-2 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη μπορούν να καθυστερήσουν την απώλεια βάρους 4-5 μέρες)
  • Αλκοόλ
  • Αποξηραμένα φρούτα
  • Γλυκαντικές ουσίες
  • Τρόφιμα χαμηλών λιπαρών ή θερμίδων

tip

Ξεκίνα τη δίαιτα του γρήγορου μεταβολισμού τη Δευτέρα, ώστε η Φάση 3 που είναι λίγο πιο ελαστική να πέφτει το σαββατοκύριακο.

Επόμενες Σελίδες: 1 2 3 4

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο