Δίαιτα των 17 ημερών, αν θες να χάσεις 5 κιλά, τώρα!



17-imeres-5-kila
Η δίαιτα των 17 ημερών ίσως είναι η ιδανική για εσένα που βαριέσαι τις δίαιτες που προσεγγίζουν την κάθε μέρα με τον ίδιο τρόπο.
Η Δίαιτα των 17 ημερών αποτελείται από τρεις βασικούς κύκλους, ο καθένας εκ των οποίων διαρκεί 17 μέρες, κι από έναν τέταρτο μακροπρόθεσμο κύκλο συντήρησης. «Είτε προσπαθείς να χάσεις 4,5 είτε 45 κιλά, το πρόγραμμα αυτό θα σε βοηθήσει ν’ αδυνατίσεις γρήγορα αποφεύγοντας την τόσο ανεπιθύμητη στασιμότητα και τονώνοντας τον μεταβολισμό σου», λέει ο συγγραφέας Michael Moreno, MD.

Τί προβλέπει η δίαιτα των 17 ημερών

Ο πρώτος κύκλος, η «επιτάχυνση», δεν περιλαμβάνει παρά μόνο τον βασικό σκελετό μιας δίαιτας 1.200 θερμίδων ημερησίως, υπόσχοντας απώλεια 4,5 έως 6,8 κιλών εκ των οποίων το μεγαλύτερο μέρος είναι νερό.
«Αυτή η φάση αποτοξινώνει, ενυδατώνει, απομακρύνει τους ανθυγιεινούς υδατάνθρακες, βελτιώνει τις κακές διατροφικές συνήθειες κι ενεργοποιεί τον μεταβολισμό του λίπους», λέει ο Moreno.
Στον δεύτερο κύκλο της «ενεργοποίησης», το πρόγραμμα διατροφής εναλλάσσεται με ένα άλλο πρόγραμμα ενεργοποίησης ελαφρώς περισσότερων θερμίδων. Σύμφωνα με τον δημιουργό της δίαιτας, αυτό το ζιγκ-ζαγκ από κύκλο σε κύκλο κρατάει τον μεταβολισμό σ’ εγρήγορση, καταπολεμά την ανία και συνεχίζει την καύση του λίπους επιτυγχάνοντας απώλεια περίπου 2,2 – 2,3 κιλών.
Ο τρίτος κύκλος, η «επίτευξη», αποτελεί την περίοδο σταθεροποίησης που επιτρέπει υγιεινότερες τροφές με έναν χαμηλότερο ρυθμό απώλειας βάρους περίπου 0,9 – 1,3 κιλών.
Η «άφιξη», ο τέταρτος και τελευταίος κύκλος σηματοδοτεί την επίτευξη του στόχου σου. Περιλαμβάνει γεύματα από έναν από τους προηγούμενους κύκλους και ελεγχόμενες παρασπονδίες τα σαββατοκύριακα για να διατηρείται το νέο σου βάρος σταθερό.
Για την επιτυχία του προγράμματος συστήνεται να κάνεις τουλάχιστον 17 λεπτά σωματικής άσκησης τη μέρα κατά τη διάρκεια των πρώτων δύο κύκλων, προτιμώντας το περπάτημα δεδομένης της περιορισμένης πρόσληψης θερμίδων. Στους επόμενους κύκλους, αύξησε τη σωματική δραστηριότητα σε 150-300 λεπτά την εβδομάδα για να έχεις μια συνεχή απώλεια βάρους.
Το βιβλίο, που διατίθεται μόνο online, περιέχει συνταγές και συμβουλές για τις εξόδους και τη διαχείριση της δίαιτας στις διακοπές.

Δες τι μπορείς να τρως στη Δίαιτα των 17 ημερών και ένα ενδεικτικο ημερήσιο μενού…

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο