Καινούργιου, Βανδή, Μαστροκώστα, Κοκκίνου: πόσα κιλά είναι;



kainourgiou-vandi-kokkinou-mastrokosta-kila
Καινούργιου, Βανδή, Μαστροκώστα, Κοκκίνου αποκαλύπτουν στο περιοδικό Hello πόσα κιλά είναι, αλλά και ποια είναι τα μυστικά της διατροφής τους.

Κατερίνα Καινούργιου

Έχοντας χάσει εφτά κιλά τον τελευταίο χρόνο, η Κατερίνα Καινούργιου είναι 56 κιλά, ενώ το ύψος της είναι 1.72. Το πρόγραμμα της διατροφής της περιλαμβάνει :
– Άπαχο κρέας, ψάρι ή κοτόπουλο συνοδευόμενα από λαχανικά.
– Ζυμαρικά ολικής άλεσης (μόνο στο γεύμα)
– Ομελέτα χωρίς λάδι με πράσινη σαλάτα.
– Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης (μόνο στο πρωινό)
– Σούπες λαχανικών
– Σαλάτες (με διάφορα λαχανικά) με τόνο, τυρί, γαλοπούλα, κοτόπουλο, σολομό.
– Σοκολάτα υγείας.
– Ξηρούς καρπούς ανάλατους.
– Γιαούρτι 2%.
– Πολύ πράσινο τσάι.
Οι τροφές που αποφεύγει είναι:
– τροφές από αλεύρι
– ζάχαρη και γενικώς τα γλυκά

Δέσποινα Βανδή

Ιδανικές αναλογίες έχει η Δέσποινα Βανδή με ύψος 1.68 και βάρος 55 κιλά. Ακολουθεί πρόγραμμα διατροφής που έχει ετοιμάσει ειδικά για εκείνη ο διατροφολόγος Γιώργος Μουλίνος και περιλαμβάνει περισσότερες πρωτεΐνες και λιγότερους υδατάνθρακες.

– Το πρωινό της συνήθως περιλαμβάνει δημητριακά με γάλα 0-1,5% ή ένα γιαούρτι 2%.
– Δεν παραλείπει ποτέ κάποιο από τα γεύματα της ημέρας.
– Δίνει μεγάλη σημασία στους συνδυασμούς τροφών. Δεν τρώει μακαρόνια με κιμά (όταν κάνει διατροφή), ενώ λέει ναι σε ψητό και σαλάτα.
– Δεν τρώει τηγανητά.
– Αντί για γλυκό προτιμά να φάει μία γκοφρέτα με σοκολάτα ή μία μικρή μπάρα σοκολάτας.
– Δεν τρώει ποτέ αργά το βράδυ.
– Όταν κάνει διατροφή αποφεύγει τις εξόδους για φαγητό.

Γωγώ Μαστροκώστα

Η Γωγώ Μαστροκώστα έχει ύψος 1.76 και βάρος 60 κιλά. Ισορροπημένη διατροφή χωρίς ακρότητες προσπαθεί πάντα να ακολουθεί η Γωγώ Μαστροκώστα, που διατηρεί ένα πολύ καλλίγραμμο κορμί.

– Το πρωινό της περιλαμβάνει πάντα ένα ποτήρι χυμό, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας προσπαθεί να πίνει τουλάχιστον.
– Όταν προσπαθεί να χάσει 2-3 κιλά κόβει εντελώς τα γαλακτοκομικά.
– Το μεσημεριανό της γεύμα μπορεί να είναι κρέας ή ψάρι ή κάποιο λαδερό συνδυασμένα πάντα με σαλάτα.
– Για απογευματινό τρώει ένα φρούτο.
– Δεν τρώει ποτέ μετά τις 8 το βράδυ.
– Μία ημέρα την εβδομάδα τρώει ότι και όσο θέλει χωρίς στερήσεις.

Έλλη Κοκκίνου

Η Έλλη Κοκκίνου έχει ύψος 1.65 και ζυγίζει 56 κιλά. Θεωρείται μία από τις πιο fit τραγουδίστριες και γυμνάζεται με personal trainer τη Νίκη Πετρουλάκη. Χαρακτηριστικό στη διατροφή της είναι ότι δεν καταναλώνει τρόφιμα με γλουτένη.

– Το πρωινό της αποτελείται από καφέ που συνδυάζει με κουάκερ χωρίς γλουτένη, η γάλα φουντουκιού ή μια κρέπα με μέλι.
– Πριν το μεσημεριανό τρώει πάντα ένα σνακ με την πρωτεΐνη της ή ένα μήλο.
– Το κυρίως γεύμα της μπορεί να είναι ένα κοκκινιστό ή μια μερίδα ρύζι με καλαμπόκι ή μια μερίδα κοτόπουλο φούρνου με πατάτες.
– Αργά το απόγευμα τρώει ένα σνακ, όπως οι καλαμπογκοφρέτες.
– Το βράδυ αποφεύγει το φαγητό, εκτός κι αν έχει κανονίσει να πάει σε κάποιο εστιατόριο. Σε αυτή την περίπτωση δε θα φάει το μεσημεριανό της.

 


Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο