Διώξε το λίπος από την κοιλιά με 9 ασκήσεις!



ΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ

Προβολή με αναπήδησηprovoli-me-anapidisi

  • Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των γοφών, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και τα χέρια τεντωμένα ψηλά.
  • Κάνε προβολή με το αριστερό πόδι μπροστά, λυγίζοντας και τα δύο γόνατα σε 90 μοίρες.
  • Αναπήδησε σε όρθια στάση, αλλάζοντας τα πόδια στον αέρα έτσι ώστε να προσγειωθείς σε προβολή με το δεξί πόδι μπροστά.
  • Κάνε 12 επαναλήψεις, εναλλάσσοντας τις πλευρές.

Κάθισμα με αναπήδησηkathisma-me-anapidisi

  • Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια στο πλάι.
  • Κάνεκάθισμα κρατώντας τα γόνατα πίσω από τα δάχτυλα των ποδιών, έπειτα αναπήδησε σε όρθια στάση και τέντωσε τα χέρια ψηλά.
  • Προσγειώσου σε κάθισμα με τα χέρια ψηλά.
  • Χαμήλωσε τα χέρια στο πλάι.
  • Κάνε 12 επαναλήψεις.

Αιώρηση σφυριούaiorisi-sfyriou

  • Στάσου με τα πόδια ελαφρώς πιο ανοιχτά από τους ώμους και τα χέρια ενωμένα μπροστά από τους μηρούς.
  • Κάνε κάθισμα κρατώντας τα γόνατα πίσω από τα δάχτυλα των ποδιών, τεντώνοντας τα χέρια ελαφρώς προς τα πίσω ανάμεσα στα πόδια.
  • Αναπήδησε σε όρθια θέση φέρνοντας τα χέρια πάνω από το κεφάλι (σαν να παίρνεις φόρα κρατώντας ένα μεγάλο σφυρί).
  • Προσγειώσου στην αρχική θέση.
  • Κάνε 12 επαναλήψεις.
Επόμενες Σελίδες: 1 2 3

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο