Διώξε το λίπος από την κοιλιά με 9 ασκήσεις!

ΓΙΑ ΜΕΣΑΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

Κάθισμα με διάτασηkathisma-me-diatasi

  • Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των γοφών, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και τα χέρια στο πλάι.
  • Κάνε κάθισμα μπροστά με το αριστερό πόδι, λυγίζοντας και τα δύο γόνατα σε 90 μοίρες και τεντώνοντας τα χέρια προς το πάτωμα.
  • Σπρώξε απότομα το αριστερό πόδι για να επιστρέψεις στην αρχική θέση και σήκωσε τα χέρια ψηλά πάνω από το κεφάλι.
  • Κάνε 8 επαναλήψεις. Άλλαξε πλευρά κι επανάλαβε.

Αναπήδηση με τα χέρια ψηλάanapidisi-me-xeria-psila

  • Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των γοφών, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και τα χέρια στους γοφούς.
  • Κάνε ένα βήμα μπροστά με το δεξί πόδι και ταυτόχρονα σήκωσε το αριστερό γόνατο στο ύψος των γοφών ενώ αναπηδάς στο αριστερό πόδι και τεντώνεις τα χέρια ψηλά.
  • Προσγειώσου και στα δύο πόδια, με τα χέρια στους γοφούς.
  • Κάνε 20 επαναλήψεις, εναλλάσσοντας τις πλευρές.

Δισκοβόλοςdiskovolos

  • Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια τεντωμένα στο πλάι στο ύψος των ώμων.
  • Κάνε προβολή στο πλάι με το δεξί πόδι, στρίβοντας τον κορμό δεξιά.
  • Άλλαξε γρήγορα το βάρος στο αριστερό πόδι, λύγισε το γόνατο και σπρώξε το αριστερό πόδι σε αναπήδηση καθώς γυρίζεις αριστερά και στρέφεις το δεξί χέρι διαγώνια μπροστά σου (σαν να ρίχνεις δίσκο).
  • Κάνε 10 επαναλήψεις. Άλλαξε πλευρά κι επανάλαβε.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο