3 ασκήσεις γιόγκα για τέλειο ύπνο! Κάν’ τες απόψε!



Αυτές οι τρεις ασκήσεις γιόγκα για τέλειο ύπνο είναι ο πιο χαλαρωτικός τρόπος να παραδοθείς στην αγκαλιά του Μορφέα. Αν δεν έχεις ξαναδοκιμάσει μία παρόμοια τελετουργία πριν τον ύπνο, ενδεχομένως να δυσκολευτείς λίγο να συγκεντρωθείς. Χαμήλωσε τα φώτα, κλείσε την τηλεόραση (αδιαπραγμάτευτο αυτό) και αφέσου.

Η μισή γέφυρα

giogka-gia-ypno

Η πρώτη από τις ασκήσεις γιόγκα για τέλειο ύπνο έχει στόχο να επαναφέρει την αρμονία σε όλο το σώμα, αφού χαλαρώνει τη λεκάνη, βοηθά την κυκλοφορία του αίματος προς την καρδιά και διεγείρει όλο το πάνω μέρος του σώματος, καθώς το αίμα (πλούσιο σε οξυγόνο) προωθείται από τις αρτηρίες προς τα εκεί. Τέλος, ξεκουράζει αποτελεσματικά την πλάτη και ανακουφίζει από τους πόνους της σπονδυλικής στήλης.

Κάνε σωστά την άσκηση

Ξάπλωσε ανάσκελα στο κρεβάτι, λύγισε τα γόνατα και άνοιξε τα πόδια στη διάσταση της λεκάνης σου.  Οι βραχίονες των χεριών σου πρέπει να είναι χαλαρά λυγισμένοι και τα χέρια σου ακουμπισμένα στο κρεβάτι ή στους γοφούς σου.

Χαμήλωσε τη βάση της ράχης σου, ώστε η μέση να ακουμπήσει στο στρώμα.

Ανασήκωσε το ηβικό οστό, μετά την μέση και τέλος όλη την πλάτη, σπόνδυλο-σπόνδυλο.

Προσπάθησε να τραβηξεις το στέρνο σου προς το πιγούνι.

Μείνε σε αυτή τη στάση για 7 αναπνοές.

Μετά, ελευθέρωσε αργά τους μυς της κοιλιάς και ξαναβάλε την πλάτη στο κρεβάτι, πάλι σπόνδυλο-σπόνδυλο, ανάποδα αυτή τη φορά (ξεκινώντας δηλαδή από την πλάτη ψηλά).

Όταν έρθεις στην αρχική θέση, μείνε για λίγα δευτερόλεπτα και επανέλαβε την ίδια άσκηση 3 φορές.

 

Μακρύ τέντωμα

makry-tentoma

Η δεύτερη από τις ασκήσεις γιόγκα για τέλειο ύπνο «ανοίγει» το θώρακα και αποφράζει το πλέγμα. Έτσι, ο αέρας κυκλοφορεί καλύτερα στο σώμα, διευκολύνεται η αναπνοή και φεύγει από το σώμα όλη η ένταση της ημέρας.

Κάνε σωστά την άσκηση

Κάθισε οκλαδόν και κράτα την πλάτη σου όσο πιο ίσια γίνεται.

Καθώς εισπνέεις, τέντωσε και τα δύο σου χέρια ίσια πάνω από το κεφάλι σου, σαν να προσπαθείς να φτάσεις κάτι.

Βγάλε τον αέρα βαθιά από τη μύτη, επικεντρώνοντας τη σκέψη σου στην κοιλιά και τους πνεύμονες που «ανοίγουν» στην εισπνοή και «κλείνουν» στην εκπνοή.

Πάρε μια βαθιά ανάσα και με την εκπνοή τέντωσε τα χέρια σου ακόμα πιο ψηλά.

Μείνε σε αυτή τη στάση για 7 αναπνοές και ξαναέλα στην αρχική θέση.

Επανέλαβε το τέντωμα 3 φορές.

Επόμενες Σελίδες: 1 2

Δείτε επίσης:



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο